FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 21. 2. 2025, svátek má Lenka Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Global Terrain Mesh - kvalita Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Global Terrain Mesh - kvalita   21. 6. 2005 / 16:28
Marky Parky   
Jedno to není, FSka do paměti nahrává pouze omezené množství těhle bodů, a to tak že se nejblíže snaží použít nejlepší zobrazení a vždy jeden blok dat zobrazuje stejně. Tím paradoxně dochází k situacím, že hodně detailní meshe ( LOD10, 11 ) rozdělené do menších souboru ve výsledku způsobí extrémně detailní zobrazení nejbližších oblastí a pak už nezbydou vertexy na zdálenější a objeví se velmi ostrý přechod do rozmazané krajiny. Ten se pak skokem posouvá jak se donahrávají další detainí části. Navíc např.: mesh v LOD11 se tak chová i když máte FS nastavenou na to že ukazuje maximálně LOD10 jak je defaultně a tedy někdy přespříliš přesné meshe pokrývající velké plochy a přitom rozdělené na malé části jsou spíš horší nežli lepší.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ