| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | Pár dotazů k IVAO 20. 6. 2005 / 00:22 | |
| ![](img/nic.gif) | Dnes jsem se poprvé připojil k IVAO. Mám několik dotazů, protože si mylsím, že jsem asi nepostupoval správně.
1) Při přeletu z LKPO na LKOL mám u sebe v servinfu napsáno v kolonce airspace: OVERFLYING LKAA, ostatní mají inside?
2) Co se stane, kdyý mi při online spadne Simulator?
3) Komu se mám hlásit, když letím v momentě, že u nás není žádný řídící?
4) Na LKMT se mi stává, že při pojíždění narazím do "neviditelné" překážky.
Je toho dost, ale díky za odpovědi. |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Pár dotazů k IVAO 20. 6. 2005 / 09:50 | |
| ![](img/nic.gif) | Ahoj,
1) pravdepodobnenemas aktualizovany datovy soubor servinfa, ktery u tebe tim padem neobsahuje kody a souradnice malych regionalnich letist... Ale to opravdu jen tak tipuji...
2) zmizis z "radaru". Pokud jsi tou dobou v rizenem prostoru a padne jen FSka a ne cele wokendos tak je slusnost alespon po TS informovat ridiciho ze ti to zruchlo. Jinak to neni zase takova tragedie, nahodis FSku a zaletis si znova nebo jiny let.
3) pokud neni pro letiste nebo prostor ve kterem se pohybujes aktivni zadny ridici tak se preladujes na tzv. UNICOM 122.800MHz (pouze textova frekvence) a letis podle sveho letoveho planu a unicom pouzivas pro koordinaci s ostatnim provozem.
4) problem scenerie, stahni si jinou, pouzivej default, a nebo si vypni kolize..
Snad ti to alespon takhle utrzkovite pomuze... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Pár dotazů k IVAO 20. 6. 2005 / 09:57 | |
| ![](img/nic.gif) | Doporucuju vypnout kolize, protoze az na par dobrych veci jsou vicemene naprd a naprosto mimozni. Navic je pak mizerie, kdyz jsi na siti a treba letis ukoncujes nejaky leg dlouheho useku nektere z Tours a s nekym se krisnes na letisti. eFeSka te hodi na odletove letiste a ty mas po legu.
Kdyz ti z jakehokoli duvodu spadne FS nebo pripojeni, tak tvoje letadlo jeste chvilku leti priblizne podobnym smerem, pak zatuhne a nakonec zmizi, je to otazka chvilky. Vetsinou ti vsak zustane radiove spojeni pres TS, takze ridicimu oznamis, ze ti to kreslo. (kreslo jako crashlo ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Pár dotazů k IVAO 20. 6. 2005 / 10:50 | |
| ![](img/nic.gif) | Kdysi tady někdo doporučoval nějakou utilitku na automatické pravidelné ukládání letu. Takže v případě spadnutí je možno pokračovat v letu z místa kde jsi skončil -- pozor -- ale jen pokud s tím souhlasí řídící, protože to není úplně podle pravidel. Jinak při delším letu bys měl odstartovat z nejbližšího letiště a uvést to do poznámky v letovém plánu. mapř. AFTER FS CRASH nebo něco takovýho. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Pár dotazů k IVAO 20. 6. 2005 / 11:30 | |
| ![](img/nic.gif) | Tu utilitku jsem doporučoval já a jmenuje se AUTOSAVE.dll .
Funguje tak, že ukládá v definavetelném intervalu let do Saved Flight a tento je pak možné obvyklým způsobem vyvolat . je tam snad více parametrů co a jak ukládat, já mám nastavenou cca 40sec interval a ukládá jen za letu, jen 3 uložení za sebou.
Nevýhody :
- je to 3roky stará věc a nevím jak se snese se FS2004. ve FS2002/2000/98 funguje absolutně spolehlivě bez jakýchkoliv nároků na cokoliv
- pochopitelně není použitelné pro lety u kterých se požaduje nonstop bez přerušení.
Výhody:
- excelentně jednoduché bez nároku na cokoliv mimo FSku
- ukládá vše, co bylo v daném okamžiku nastavené, po vyvolání let normálně pokračuje
- vynikající pro tréning, můžete se ihned v čerstvé paměti vrátit, kam jste chtěli ( lety jsou pochopitelně k dispozici i když FSka nespadne )
Pokud letíte online někde po trati a zhavaruje FSka, lze let nastarovat do cca 2 minut, čili přibližně na původní pozici a to myslím není proti pravidlům ( stejně se to tváří, když "spadne" spojení apod. ). Při přiblížení je třeba počítat přítomností ostatních letadel a použít s rozmyslem. Utilitka není nijak svázaána s onlinem, čili ji lze využívat především pro efektivní offline trénink čehokoliv.
|
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Pár dotazů k IVAO 20. 6. 2005 / 11:57 | |
| ![](img/nic.gif) | Pavle, nechci kazit tve nadseni, ale zdaleka neulozi vse, co bylo nastavene... Co typicky neulozi, tak nastaveni rozsirenych nastaveni v placenych addonech, typicky nastaveni ruznych hydraulik radii FMS, LNAV/VNAV apodobne.... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár dotazů k IVAO 20. 6. 2005 / 12:03 | |
| ![](img/nic.gif) | Jo, to je ovšem pravda, addonová FMSka se musí nabušit ( nahrát ) znova. Pak jsem ještě znejistěl, zda se uloží vše okolo AP, A/T a různé ty addonové funkce se nastaví podle toho, jak je předdefinováno k danému addonu - ovšem tyhle funkce většinou nezpůsobují okamžitý pád letadla a dají se "donastavit" i po trati.
Radia ( FSková ) se ukládají. |
| |
|
|