| | | Autoland s DF737 9. 9. 2002 / 07:45 | Petr -mamu- Ondra |
| | Panove nemohli byste vy, kterym se autoland s DF737 dari, sepsat nejaky kratky tutorialek. Vim ze v manualu je to popsany, ale ja uz se snazim 14 dni a porad bez vysledku. Vsechno probiha podle manualu, ale konecne podrovnani se nekona. Letadlo to pichne nosem do drahy.
|
| |
|
| | | Re: Autoland s DF737 9. 9. 2002 / 08:31 | Luděk Ch. |
| | Takvá "drobnost", ale velmi důležitá, máš správnou rychlost a klapky podle množství paliva v nádržích? Já jsem měl problém s tím, že letadlo nebylo schopno sledovat sestupnou rovinu GS a klesalo moc rychle a autopilot to nedotáhl ani k letišti. Nakonec jsem zjistil, že je potřeba při větším množství paliva mít klapky na 40 a menším jen na 30. Doporučuji mít jen tolik paliva, aby při přistání zbývalo v nádržích maximálně! 20% paliva. Dřív jsem byl zvyklý na defaultní 737 u té je to vpodstatě jedno. Z toho je vidět, že defaultní boeingy jsou ve FS2002 opravdu jen pro legraci. Ahoj, Luděk. |
| |
|
| | | | Re: Re: Autoland s DF737 9. 9. 2002 / 13:23 | Honza |
| | a dalsi drobnost, oni to i v tom manualu a vsude
pisou...autoland NEJDE vicemene, to letadlo proste
nepodrovna. treba projectairbus ten autolanduje...
DF je krasnej a nej kokpit po PIC767, ale ten
autoland je nejaky dojebany..
a navic vubec nevydavaji patche na to..
uz sem nasel nekolik chyb, hlavne na PFD a zobrazovani rezimu..tr.po RETARD nasleduje ARM mod
jen velmi zridka, pripust proste neda uplny
volnobeh..atd..
Honza |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Autoland s DF737 9. 9. 2002 / 13:29 | Vita Zenisek |
| | To je zajimavy. Me to podrovnava. Sice to neni takove mekoucke, jako kdyz pristavam ruco, ale pristane... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Autoland s DF737 10. 9. 2002 / 12:11 | Alexandr Kouba |
| | Vyližmi ty vylízanče. Ty si určitě čech ty zamrdanče.
Hovada ste tady všichni. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737 10. 9. 2002 / 12:27 | A.J.Scandall |
| | Čtyři hrubé chyby v gramatice a jedna v interpunkci v tak krátkém elaborátu. Chodil jsi do školy? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737 10. 9. 2002 / 12:45 | |
| | Předpokládám, že čechů (a počítám mezi ně i moraváky, sám jsem z Brna) je tady většina. A ty jsi CO? (záměrně se neptám kdo!) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737 10. 9. 2002 / 14:10 | |
| | Taky poznámka, při autolandu musí bít obě NAV frekvence na stejné hodnotě a musí být zapnutý i druhý kanál autopilota..... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737 10. 9. 2002 / 15:27 | Luděk Ch. |
| | No, teoreticky by měly být zapnuty oba autopiloty, ale popravdě to nemá na průběh autolandu v simulátoru žádný vliv, jen se rozsvítí jedna kontrolka navíc |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737 10. 9. 2002 / 17:07 | V.Veverka |
| | Autoland vicemene chodi, ale neni preci nad to vzit to do teplejch, ne? |
| |
|
| | | Re: Autoland s DF737 11. 9. 2002 / 08:53 | Petr -mamu- Ondra |
| | Diky vsem. Udelal jsem zasadni chybu. Ono mi to autolendovalo, ale ja jsme to nepovazoval za autoland, protoze jsem nevidel zadne podrovnani. Pripadalo mi to ze letadlo leze dolu po ILS a zabrzdi ho az draha. No a oni to autori asi tak zamysleli coby autoland.
No nic, diky vsem, zkusil jsem to a nadale budu podrovnavat rucne )
Jeste jednou diky za odpovedi
-mamu- |
| |
|
| | | | Re: Re: Autoland s DF737 11. 9. 2002 / 12:21 | Marek Mincbergr |
| | Ono to ve FS2000 podrovnavalo primo ukazkove. Ale po patchi na 2002 to uz nedela. V readme k patchi najdes i duvody proc.
Marek |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Autoland s DF737 11. 9. 2002 / 13:28 | Luděk Ch. |
| | Mimochodem, ve FS2000 podrovnávaly letadla všechny a to nepodrovnání je opravdu problém samotného FS2002. Ale např. komerční A320PRO alespoň nějak podrovnává, asi je to tím, že je autopilot řešen externě. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737 11. 9. 2002 / 14:18 | Petr -mamu- Ondra |
| | OK readme k patch jsem jeste necetl. Podivam se. Na co je ale potreba druhy NAV kanal ?
-mamu- |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737 12. 9. 2002 / 08:15 | Marek Mincbergr |
| | NAV2 je na ILS approach CAT III to jest Autoland. Jsou přesně specifikovaný pomínky, za jakejch může být mašina, pilot a dráha dělat CAT III. Jednou z nich jsou běžící a zapojený zálohy všech důležitejch systémů, včetně NAV přijímače. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737 12. 9. 2002 / 08:35 | Petr -mamu- Ondra |
| | Aha Diky. O zalohach systemu jsem vedel, ale nejak jsem si to nespojil s timhle. Myslel jsem ze pres NAV2 bezi nejake dalsi informace podporujici podrovnani a autoland. )) Ted je to jasne ))
-mamu- |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737 12. 9. 2002 / 09:27 | Martin Kostal |
| | Takze aby aspon co nejlepe pristaval DF737, tak je dobre mit na NAV2 taky ILS frekvenci ??? |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737 12. 9. 2002 / 10:03 | Luděk Ch. |
| | Co se týče GA737-400 a FS2002, tak je to úplně jedno, letadlo se chová naprosto stejně. Projeví se to jen tím, že svítí kontrolky obou autpilotů. Na průběh přistání to nemá vliv. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737 12. 9. 2002 / 11:16 | Marek Mincbergr |
| | V FS2002 je to jedno, díky FS2002. Ve FS2000 to ale jednoi nebylo. S jedním kanálem to zabořil příďákem do prahu dráhy a s dvěma pěkně slušně podrovnal... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737 12. 9. 2002 / 11:50 | Martin Kostal |
| | A to ksakru nemuze Mrkvosoft naprogramovat nejakej patch ???
Ja se jim divim ze na to kaslou.
Zaroven se nedivim - vzdyt co, hra se prodava - penizky se sypou, tak co bychom se s tim (pardon) "srali" ......... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737 12. 9. 2002 / 12:56 | Petr -mamu- Ondra |
| | Tak hergot ma druhy autopilot a NAV2 nejakou jinou funkci nez byt zalozni ??????
-mamu- |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737 12. 9. 2002 / 13:19 | Luděk Ch. |
| | Nemá, je to jen bezpečnostní záloha v reálném letadle. Ve FS2002 je to úplně jedno, jestli máš nastaven i NAV2 + autopilot 2. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737 12. 9. 2002 / 14:30 | Vita Zenisek |
| | Ja myslim ze ma. V manualu pisou, ze je NUTNE mit naladenou stejnou freq. na obou NAV a zapnute OBA autopiloty. Mimochodem AP u DF737 je tez programovan externe. A pokud ten druje nezapnes, tak se na prahu drahy rozplacnes. Pokud zapnes i druhy AP, objevi se ti as v 50 ft na EHSI napis FLARE (podrovnani) a letadlo sedne.
Pochopitelne u default letadla je to jedno. Vi snad nekdo jak u default 737 zapnout druheho AP? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autoland s DF737 12. 9. 2002 / 17:49 | Luděk Ch. |
| | V Manuálu to píšou proto, že to odpovídá reálnému B737. Ale ve FS2002 s GA737-400 jsem to zkoušel s jedním i oběma autopiloty bez jakéhokoliv rozdílu v průběhu přistání a to samé i u A320Pro. Opravdu se mi to projevuje jen počtem rozsvícených kontrolek |
| |
|
|