| | | Jak na repaint snadno a rychle 15. 6. 2005 / 01:38 | |
| | Ted nechci vedet jak kreslit, kde stahnout podklady v cem to delat atd. To vim. Ale myslel jsem si, ze taky vim, jak upravit aircraft.cfg aby to chodilo.
Jenze ono to nechodi. Upravim vsecky hodnoty co maji byt odlisne a nakonec se bud nezobrazi textura, nebo to na novem repaintu zatuhne uz pri vyberu, nebo se mi zase naopak nekam zmizi ten defaultni.
Proste nekde delam nejakou fatalni chybu a nejsem schopen prijit na to KDE. Poradte mi nekdo nejaky tutorialek s popisem upravy configu, co je co pred sekci GENERAL at muzu taky delat repainty.
A jeste zaverem, jakou utilitku pouzit na konverzi 32bit BMP do doto DX formatu nebojaxetojmenujevyuzvitecomyslim....
dik |
| |
|
| | | Re: Jak na repaint snadno a rychle 15. 6. 2005 / 05:11 | |
| | S těmi repainty ti moc neporadim, ale pro převod textur se používá program DXTBmp. |
| |
|
| | | Re: Jak na repaint snadno a rychle 15. 6. 2005 / 08:11 | |
| | To bys musel dat priklad toho tvyho cfg souboru, takhle tezko rict.
Ale hlavne musis mit v kazdy sekci [fltsim.xx] odlisny nazvy u polozek:
title=
a
ui_variation=
jinak v tom budes mit zmatek.
A pak samozrejme spravnou polozku u
texture=
pokud mas napr. texturu u repaintu ve slozce "texture.1"
tak ta polozka v cfg bude
texture=1
muzes to mit i takhle s textem:
slozka s tezturou ... texture.cervena_ok-mlk
a pak v cfg: texture=cervena_ok-mlk
na prevadeni 24 bit BMP ( coz je obvykly format z nakyho paint programu ), nebo i *.PSD a *.TGA ( ty muzou obsahovat i ten alfa kanal ) muzes pouzit IMAGETOOL, ktery je ve FS SDK.
Jako vysledek pak muzes mit nekolik variant extended BMP 16 bit, 32bit, 8bit, DXT1, DXT3 ( to jsou nejpouzivanejsi )
Ten DXTBmp ( http://fly.to/mwgfx ) muze bejt taky zajimavej, umi zvlast nacitat texturu a alfa kanal a pak to kombinovat - to kdyz treba neumis primo pracovat s tim alfa kanalem v paint shopu/photoshopu
|
| |
|
|