FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 4. 12. 2024, svátek má Barbora Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
GF4MX440/64DDR Jeden příspěvek | Celý strom
GF4MX440/64DDR   11. 9. 2002 / 01:38Gazon Zaseyan
Chci koupit, pouziva nekdo, jak to s tim vypada v FS?
 

Re: GF4MX440/64DDR   11. 9. 2002 / 09:38
Milan Lisner   
FS2002 na tom v zasade chodi dobre, jen se ale nezobrazujou leskly textury a detailni multitextury na zemi a vode. ( pritom v jinejch hrach funguje vsechno v podstate jak ma )

Takze, z tohoto duvodu to neni uplne vhodna karta pro FS2002. Porid si bud plnou GF4, treba nejlevnejsi Ti4200 se 64MB, a nebo starsi GF3, ale GF4MX bych se vyhybal ...

Milan
 

Re: Re: GF4MX440/64DDR   11. 9. 2002 / 09:49Peter
To bude asi preto, ze GF4 MX nepodporuje "SHADER", Aspon tak sa to nejako vola.
peter
 

Re: Re: Re: GF4MX440/64DDR   11. 9. 2002 / 10:06Luděk Ch.
Přesně tak, je to proto, GF4MX vychází z GF2, jen má zvýšený výkon. Ale nepodporuje žádné nové technologie zobrazování, takže GF3 je vlastně na vyšší úrovni. Používám nejlevnější GF3Ti200 (v současné době výprodeje cca 3000kč) a nemá to chybu i v rozlišení 1024*768 s plnými detaily a vyhlazováním hran. Rozhodně je potřeba minimálně GF3 nebo GF4Ti, na číslech už nezáleží.
 

Re: Re: Re: Re: GF4MX440/64DDR   11. 9. 2002 / 14:46
Milan Lisner   
Na GF2 i GF2MX to vsechno chodi v pohode, dokonce i na stary TNT2. Takze ta GF4MX je zrejme nejak divne pomrsena karta - pritom treba OpenGL ( 3D CADy ) zvlada celkem v pohode, i s odleskama .

Zajimavy ale je, ze treba v CFS2 na ni ty multitextury fungujou. Zrejme je FS2002 taky trochu "zvlastni" pripad

V kazdym pripade je ale potreba se ji vyhnout ...

Milan
 

Re: GF4MX440/64DDR   11. 9. 2002 / 12:37Petr K
Nekupovat, pro FS opravdu vhodna neni. Spis mi
prijde ze GF2MX ty odrazy leskly umi, ale GF4MX ne.
mel jsem GF2MX a vse bylo ok.. lesklo se...

doporucuji GF3Ti pokud neces moc utratit nebo jinak
jako ja sem si poridil GF4Ti4200 64MB a nemuzu si
stezovat.. jen kdyz mas velmi narocne letiste treba
od Simflyers tak poklesu na 8 FPS se nevyhnes...
ono to totiz zaplaca pamet videokarty a na GPU
nezalezi pak..
mozna s vice videopameti, GF4Ti se ve verzi 128MB
prodava taky.
 

Re: graf. karta vs procesor   11. 9. 2002 / 14:53
Milan Lisner   
Ono to nizky FPS u narocnych scenerii zavis asi spis na procesoru a RAMce nez na graf. karte, ne?
( MSFS je obecne zavislej hlavne na procesoru )

Mam pocit, ze jsem videl naky diskuze, ze kdyz nekdo mel treba procesor pod 1GHz a vymenil napr. GF2 na GF4, tak nezaznamenal prakticky zadny zvyseni rychlosti. A naopak i se starsi kartou ale rychlym procesorem se to dramaticky zlepsi - to jsem onehda i sam vyzkousel.

Milan
 

Re: Re: graf. karta vs procesor   12. 9. 2002 / 23:33Gazon Zaseyan
Jo, dik vsem za odpoved, vcera jsem si koupil, mam vetsi FPSky, vsechno na maximum 25-30, sredne 30-35.
plnou kartu si dovolit nemuze, mam 800celer a v tom je problem.
Ktery processor je optimalni?
 

Re: Re: Re: graf. karta vs procesor   13. 9. 2002 / 00:13Honza
Ono Fska je znama ze je jaksi nooo, hodne zjednodusene receno NAROCNA na hardware, prakticky
i nejnovejsi pocitac NASA uz zacina byt pro fs2002
pomaly...
je to tezke rict, zalezi na tom co mas nainstalovano
navic atd..jestli pouzivas nebo chces pouzivat hodne
add-onu, hlavne scenerie a hooodne AI traffic tak
je 1,5GHz malo (pokud nechces nikde snimky okolo
10).

ad minuly prisp. ) nevim nevim Milane jestli je
procesor vsechno..u her jde hlavne o graf.kartu
jednoznacne. I kdyz FS.. no. letu a hodne snimku
zdar .
 

Re: Re: Re: Re: graf. karta vs procesor   13. 9. 2002 / 09:13Luděk Ch.
Například na Athlonu XP1600+, 256MB RAM a GF3Ti200 při 1024*768, vyhlazování hran a detailech naplno s Cessnou v defaultních scenériích mám FPS bez problému 30 a více, ale stačí se jen přiblížit k nějaké adon scenérii (třeba jen přistávací plocha pro vrtulník a pár stromečků na Tahiti) na dohled a je s plynulostí konec, FPS běžně spadne až pod 10 a je to nelítatelné. Někteří autoři sice umí udělat scenérii krásnou na pohled, ale naprosto nepoužitelnou. Naproti tomu scenérie Austria2002Pro je přes svou propracovanost a detailnost co se týče FPS stejně málo náročná jako defaultní krajina ve FS2002. Tak nevím, čím to je, zřejmě SW použitým při vývoji scenérie nebo nevím.
 

Re: Re: Re: Re: Re: graf. karta vs procesor   13. 9. 2002 / 10:11Rudy
Otázka výkonu počitadla a jeho závislost na HW v MSFS je, jak je vidět, často diskutovanou záležitostí a mnohým polétavcům nedává spát. Ovšem uvádět "při poletu nad standardní krajinou ....." mám 50 FPS mi nic neříká! Proto navrhuji stanovit standardní testovací scenérii s přesným určením nastavení grafiky v MSFS a parametrů nastavení grafické karty pro přiměřené porovnávání jaxme na tom s našimi prostředky pro MSFS. V testovací scenerii je potřebné uvést souřadnice, HDG, výšku a pod. pro přesné určení, kam se éro "kouká", či letí a jakou rychlostí a nebo je v pauzovacím stavu.... V nastavení MSFS a grafárny pak údaje "povinně" nastavitelné pro porovnávání, např. i nastavení počasí, hloubku meshe, detailů atd. Je někdo schopný dát nějaká pravidla dohromady a hodit je sem na prodislutování? A nebo dokonce už něco takového existuje (nechoďte na mne s 3D Markem)? Zdraví Vás Rudy (FPS 100! - total tma ))
 

Re: Re: Re: Re: graf. karta vs procesor   13. 9. 2002 / 10:33
Milan Lisner   
To vim, ze procesor neni vsechno ( ani jsem to tak snad nenapsal ), ale specialne ve MS FS je procesor mnohem vyznamnejsi nez u jinych her.

Bude to zrejme tim, ze jine hry vetsinou neumoznuji pridavani takovych add-onuj jako FS, a tak jsou ( a zustavaji )celkem optimalizovane.
Kdezto kdyz si do FS pridas vic add-on scenerii a pak jeste naky extra slozity letadlo, pak jde puvodni optimalizace defaultniho FS do haje.
Je tam najednou tolik polygonu a textur, ze to procesor nestiha zpracovat a graf. karta uz pak neni to nejuzsi hrdlo.
 

Re: Re: Re: Re: Re: graf. karta vs procesor + DET.40.41   13. 9. 2002 / 14:34Peter
Mam pocit ze developer z M$ optimalizoval engine len pre jejich default scenery. )
Ja mam P4 1.8GHz 256RAM a G4TI4400 a FPS mi lieta na plnych detailoch od 40 do 10 podla toho kde som. No, tak si vyberte. )
Skusali ste uz niekdo tie nove detonatory od nVidie 40.41 ??? Udajne by mali byt o 25% vykonejsie. HEHE, to chcem vidiet.
Tak nech sa Vam dari.
Peter
 

Reee: graf. karta vs procesor   13. 9. 2002 / 16:36Radoslav
Mno, ja jsem si poridil nove dily do stare bedny, tak jsem zvedavej, protoze jsem to delal "jen" kvuli FS2002+. Ale na druhou stranu si nedelam zadne iluze a drzim se pri zemi. Musim jen pockat do uterka, az to budu mit vse pohromade.

Predtim - ASUS K7M AGP1x, SDRAM 100MHz, Athlon500MHz, 224MB RAM, GeF2MX400-64MB RAM

Pristi tyden - ASUS A7V333DDR333 AGP4x, AthlonXP2000+, 256MB DDR333, GeF4Ti4200 128MB DDR.

Snad tam alespon nejaky narust u add-on scenerii s AI provozem bude.
 

Re: Reee: graf. karta vs procesor   13. 9. 2002 / 17:08
Milan Lisner   
No, myslim, ze tam bude vyznamnej narust a to hlavne kvuli tomu procesoru a myslim ze i v pripade, ze bys tam nechal tu starsi GF2MX
Schvalne to vyzkousej, kdyz budes moct. Ta GF4 to mozna pak az tolik neurychli, teda kdyz se bavime o mensich rozlisenich jako napr. 800x600, 1024x768.

Kdybys to pouzival na lepsich rozlisenich ( 1280x1024, 1600x1200 ), tak tam by to mela zvladat ta GF4 lip ( ale to i treba plna GF2GTS proti GF2MX )
 

Re: Re: Reee: graf. karta vs procesor   13. 9. 2002 / 18:30Radoslav
Vyzkousim to s GF2MX400 i s GF4Ti4200 a dam vedet jak to dopadlo. Jinak, na Athlonu 500MHz je to s GF2 i s GF4 stejny (scenerie LKPR + stredni detaily + 80% zaplnenych stojanek = FPS 2-6) . Vetsinou pouzivam 1024x768, nekdy i 800x600. Ohledne rozliseni me monitor pusti max. na 1280x960, takze zkusim i to. Ale nejdriv v utery.
 

Re: Re: Re: Reee: graf. karta vs procesor   13. 9. 2002 / 18:38OK-PKU
Tak to musí být tou frekvencí, protože na celeru 466Mhz s Rivou TNT2 M64 (!) mi to chodí přibližně stejně. Teda při 800x600.
 

Re: Re: Re: Re: Reee: graf. karta vs procesor   13. 9. 2002 / 23:40Dalibor / web
Jak to tady tak sleduju, tak nevím, mám "jenom" Duron 1Ghz + 256Mb 133Hz Ram + GeForce2 Mx 400 Tornado 32 Mb ram a chodí mi to celkem v pohodě a i při addon sceneriích mám tak 12-16 fps a to většinou nepoužívám default letadla Mainbord mám problematický Gigabyte GA-7ZMM VIA KM133 Chipset ale ten má problém jenom s Sounblaster Live! já mám zvukovku Guilemot Maxi sound Fortissimo 1, že by měl FS i problém se zvukovkama? Možná by to stálo za diskuzi.A nebo jsou grafiky od inno3d tak vyladěný? Jinak jedu v 1024x768 a skoro všechno naplno. Tak fakt nevím.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Reee: graf. karta vs procesor   14. 9. 2002 / 10:03OK-PKU
Ono zaleží hodně na nastavení, ovladačích a tak podobně, protože kamarád má něco jako 1.5Ghz+Geforce2 (nevim přesně) a chodi mu to asi o 1 fps víc než mě.
 

Re: Reee: graf. karta vs procesor   24. 9. 2002 / 23:23Radoslav
Tak jsem tady s novym kompem. Musim říct, že s novou mašinkou jsem zavítal na scenerii LKPR, při maximálních detailech a 95% zaplnění stojánek (převážně letadly ProjectAI) mě FPS hlásí 10.9 při pohledu na plochu, což mě velice mile překvapilo, protože to bohatě stačí k plynulému zobrazení. Bohužel kvůli problémům způsobeným mojí blbostí (no, kdo si koupí během jednoho týdne dva procesory, z toho ten první už jen jako součást přívěšku třeba na krk?) jsem neměl možnost vyzkoušet rychlý procesor s grafikou GeF2MX440.
 

Re: Re: Reee: graf. karta vs procesor   25. 9. 2002 / 12:54Petr
Celé je to dost podivné, létám na P3 550 ,166 MB RAM , ATI RAGE FURY 128 PRO, a při přistávání a pojíždění na LKPR (zde staženo + patche) mám asi 10 12 FPS, což skoro jde ( s Celer 400 to bÿlo out. Nedávno jsem složil P4 2GHz, 512 DDR, MSI GF4 Ti4400 128 DDR a na stejném letišti 22-32 FPS. což není tak špatné. Někdo tady uváděl u podobných sestav značně nižší hodnoty. PS: Scenery density myslím HIGH,ostatní nastavení si nepamatuju přesně.
 

Re: Re: Re: Reee: graf. karta vs procesor   25. 9. 2002 / 13:37Martin
Myslim ze zalezi na pouzivanych letadlech a poctu textur na nich! V mem pripade AMD 1800+, 512MB, radeon 8500, bezi ruzyne na 19-30 FPS s pouzitim default boeingu (textura CSA) skoro vsechny rampy plne. Ta sama situace na schipholu s pouzitim stazenych MD-11 a 747 KLM, jen 8-19 FPS. Rekl bych cim vice textur na letadlo tim horsi framerate.
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ