| | | B737 NG Throttle Quadrant 17. 1. 2025 / 20:07 | |
| | Jinak, abych taky furt nenadával. Vytiskl jsem si ovladač plynu b 737, a je to paráda |
| |
|
| | | B737 NG Throttle Quadrant 17. 1. 2025 / 20:55 | |
| | Ahoj. A na zákazku by si vedel také niečo spraviť? |
| |
|
| | | | B737 NG Throttle Quadrant 17. 1. 2025 / 22:01 | |
| | | |
|
| | | | | B737 NG Throttle Quadrant 17. 1. 2025 / 23:18 | |
| | Možno,keby si to ponúkol do davu, tak by sa ti čo to vrátilo z investície |
| |
|
| | | B737 NG Throttle Quadrant 17. 1. 2025 / 23:24 | |
| | Pekny. Mne se ty start levers z hliniku nepodarilo zohybat, abych se do toho trefil, tak jsem je nakonec taky vytisk.
A kde mas parking brake? |
| |
|
| | | | B737 NG Throttle Quadrant 18. 1. 2025 / 00:54 | |
| | Parkovací brzdu mám namapovanou v simu, a to tak, jako v realu. sešlápnout brzdy,a zatahnout parkyng brake. Odbrzdit ale musím ručně,a opět sešlápnout pedál brzdy.
Já ten plyn nemám motorizovaný, i když motorky namontované mám. Ono to klade nějaký odpor, je to takové přirozenější. Přes FSUIPC mám namapované pouštění paliva. Chtěl jsem i Stab. trim, ale mám tam přepínače on-off. A ono je potřeba on-on. A už se mi to prostě nechce rozebírat, stejně se to moc nepoužívá. Jinak to mám přes kartu Leo Bodnar -BU0836X. |
| |
|
| | | | | B737 NG Throttle Quadrant 18. 1. 2025 / 00:59 | |
| | Jinak parkovací kontrolku mám samostatně přes microspínač. |
| |
|
| | | | | B737 NG Throttle Quadrant 18. 1. 2025 / 09:08 | |
| | Zaujala mě informace o motorkách - můžeš napsat jaký typ tam máš a jaký driver k tomu , druhá otázka asi když jsou pod napětím tak asi s nimi nejde pohnou, ale píšeš že je nemáš v provozu tak nebude odpověd |
| |
|
| | | | | | B737 NG Throttle Quadrant 18. 1. 2025 / 11:19 | |
| | | |
|
| | | | | | | B737 NG Throttle Quadrant 18. 1. 2025 / 11:26 | |
| | | |
|
| | | | | | | | B737 NG Throttle Quadrant 18. 1. 2025 / 11:50 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | B737 NG Throttle Quadrant 18. 1. 2025 / 12:08 | |
| | Velmi zajímaé je to použití různých barev, když na to takhle člověk kouká tak to má logiku. No já budu nyní přemýšlet na kabátku na GNS530, ale nejdřív budu muset dovymyslet hmatníky na ni. |
| |
|
| | | | | | | B737 NG Throttle Quadrant 18. 1. 2025 / 11:43 | |
| | Mockrát dík za odkazy a asi jsi další co použil tuto Hall v tomto provedení , také uvažuji o ní pro vyzkoušení.
A ten přídavek pro vrtuli je také velmi zajímavý - prostě takové universální pracoviště zábavy. |
| |
|
| | | | | | | | B737 NG Throttle Quadrant 18. 1. 2025 / 12:05 | |
| | Ještě jsem našel pár odkazů z návodu.
On je ten odkaz ke stažení po zakoupení platný jen určitou dobu. Pak se musí požádat o nový přístup. |
| |
|
| | | | | | | | B737 NG Throttle Quadrant 18. 1. 2025 / 13:21 | |
| | Já tisknu z PETG filamentu, a je tam plno malých dílů, takže při skládání to docela pomáhá. Pak to stejně není vidět. Velmi dobře se to dá přestříkat sprejem.
Třeba reversní páky jsou aretovány, takže jdou zvednout jen při motorech na volnoběh. A tady jsem si asi trochu naběhl, když jsem koupil potenciometry z Číny , a teď mi to v herním nastavení Windows nechce jeden rozpoznat, takže mám oba na jednom. Co se týče Hall, ty se musí nastavit při montáži, pak již nejsou přístupné bez opětovného rozebrání. Mně se povedlo při kalibraci plynových pák ve Win. nastavit je protiběžně, takže mám jednu reverzovanou v simu. Nemají doraz, a točí se dokola, a mění se smysl pohybu při otočce, takže reverz jedné páky v simu.
Hall jsou potřeba 4, 2 klasické 10k na revers, 4 krokové motory 2 na plynové páky, 1 na spedbrake, 1 na otáčení trimovacích kol, a 2 nízké krokové motory na páčky co ukazují polohu trimu. Na discordu: https://www.737diysim.com/post/let-s-go-big-1 jsou návody jak to propojit s Arduinem a Mobiflight, včetně vylepšení. Já je mám nezapojené. Ono to vytváří příjemný odpor, který se dá nastavit i utažením šroubu na ose otáčení.
|
| |
|
|