FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 11. 2024, svátek má Artur Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LKPR-LGIR screenshoty Jeden příspěvek | Celý strom
LKPR-LGIR screenshoty   7. 6. 2005 / 17:56
Karel
Čau simptáci,

vzhledem ke "grafické nedostatečnosti" mého počítače a blížící se dovolené jsem se rozhodl oslovit simptáckou komunitu s prosbou.

Před cca 14 dny mě zřejmě navždy opustil můj R9800 Pro a jeho náhradou se dočasně stala stará PCI karte no-name OEM. Díky tomu nejsem v současné době schopen v plné grafické kvalitě (a navíc online, ať to má tu správnou šťávu) zaletět let LKPR-LGIR (Heraklion) a zpět a z letu natípat screenshoty, které chci použít pro "přípravu" na let na dovču.

Pokud by se našla dobrá duše, která by byla ochotna s livery ČSA (ať už PMDG či PSS nebo jiný A320×1) zaletět tyto linky a nějaké štavnaté screenshoty pořídit, byl bych velmi vděčen. Jistě by se to mohlo fruktifikovat v nějaká piva na některém z dalších simptáckých dýchánků. Pokud by autor poté dovolil, použil bych jeho screenshoty pro "přípravu", což je materiál hovořící o virtuálním a on-line létání, který dávám posádce a na základě kterého se potom snažím vecpad "dopředu" Když někdo poletí tu samou destinaci, dám mu samozřejmě s předchozím svolením autora, celý materiál též k dispozici. Ve screenshotech nejde ani tak o atmosféru, západy slunce a podobně, ale o preciznost zobrazení dané fáze letu, odpovídající nastavení na overhead panelu, FMC, MCP atd. Prostě, aby na daném screenshotu piloti poznali o co jde a že nejsme žádní blbci. Já už bych si to poté doplnil dalšími texty.

Z historie mám k dispozici podobné přípravy pro let na Tenerife, do Burgasu a do Hurghady. Máte-li někdo o tyto destinace zájem, klidně se ozvěte. Je to sice trochu velký na poslání poštou, ale...

Díky za nabídky

Karel
 

Re: LKPR-LGIR screenshoty   7. 6. 2005 / 18:04
Libor
Dobrá metoda. Kolikrát se ti to už povedlo ??
 

Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty   7. 6. 2005 / 18:06
Karel
Tyto informace už raději nezveřejňuji.

K.
 

Re: Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty   7. 6. 2005 / 18:10
Libor
To se ani moc nedivim
 

Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty   7. 6. 2005 / 18:19
skyfly
FAKT dobrá metoda ! Ja sa chystám tiež na niečo podobné v lete , ale toto ma ešte nenapadlo Proste zahlásim do cocpitu, že som tam a chcem k nim )))
Buď ma pustia, alebo nie ....
Ale vážne premýšlam, že vyskúšam aj tvoj postup
 

Re: Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty   7. 6. 2005 / 18:32
Jirka Kallasch   
No a jak to udelas kdyz posadka je po dobu leta zamcena v kokpitu a letuskam to je jedno ze ses leteckej fanda )) ?
mozna pred odletem jetsli se ti povede odchytit kapitána...
 

Re: Re: Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty   7. 6. 2005 / 18:36
Karel
Jirko, to nechávám na tvé představivosti a fantazii
 

Re: Re: Re: Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty   7. 6. 2005 / 18:57
Jirka Kallasch   
vzdyt jo .... ) ja bych se jen k necemu takovemu neodhodlal ..jestli se vam to povede mate muj obdiv a drzim palce
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty   7. 6. 2005 / 19:09
skyfly
Už sa povedlo ....
...musíš letušku ukecať .... hovorí sa tomu aj " kúzlo osobnosti "
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty   7. 6. 2005 / 19:38
Joey
Tady nezáleží na letuškách ,ale na pilotech , jestli mají zájem o nějaké čumily. Já jsem letěl velkym letadlem jenom tam-zpátky a tam-zpátky. Travel Service jsem cestou do Řecka jenom nakouk na 2 minuty a zpátky na 1,5hodiny stačilo použít jméno mého souseda ,který je pilot. U Fischera jsem se snažil přemluvit letušku ,ale její výmluva byla ,že tam je komisař na přeskoušení pilota ,tak po přistání v Sharm El Sheiku .Cestou zpět jsem ukázal ID card, řekl jsem ,že jsem pilot (větroně) ,třikrát jsem se připoměl a byl jsem tam "pouze" hodinu.
Nesmíš se nachat odbít.

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty   7. 6. 2005 / 20:51
roastbeef
Ono nenechat se odbit je jedna vec, ale predpisy aerolinek po 9/11 druha... Nekolikrat pred 9/11 jsem mel moznost byt v kokpitu za letu i behem pristani, ale ted kdyz letim, nemam moc odvahu se zeptat, jestli by me pustili do kokpitu...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty   7. 6. 2005 / 21:44
Joey
Za zeptání nic nedáš.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty   7. 6. 2005 / 21:47
roastbeef
Jak u koho... Pri mym poslednim letu (Deltou ) bych si tipnul ze za takovej dotaz bych mel hnedka za zadama par muzu v cernem a na krku FBI...
Ale jinak mas pravdu, clovek to asi musi zkouset porad...Zazitky jsou to skvely....)))))))))))
 

Re: LKPR-LGIR screenshoty   7. 6. 2005 / 18:35
Karel
Ještě bych možná měl doplnit, že STAR na dráhu 27 LGIR přes radiomajáky Milos (MIL1A) a Santorini (SNI1A) od severu se letí pomocí DME-ARC s využitím radiomajáku Iraklion (IRA) a řadí se tak k těm zajímavějším druhům přiblížení, které je radno si také občas vyzkoušet. Možná se okolo zaletění DME-ARC rozvine podnětná diskuse

Připojuji link: http://www.ivao-hellas.aero/ivaogr/download/STARS%20RWY%2027%20(LGIR).zip

Karel
 

Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty   7. 6. 2005 / 18:57
Marky Parky   
No pro FMCckare to mozna bude orisek, ale my s temi starymi kramy to proste letame "kolmo na rucicku"
 

Re: Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty   7. 6. 2005 / 18:58
Tragédie v JRD
pro FMCckare to orisek neni )

a pro karla: rozsahla diskuse na tema jak zaletet DME ARC s klasickejma budikama tu byla tak ctvrt roku zpatky +/- )
 

Re: Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty   7. 6. 2005 / 19:16
Totti10
No, pro FMCkare neni nic lehciho nez si ten DME ARC nacvakat do FMC, nechat si ho nakreslit na displeji a letet "podel kolecka"
 

Re: Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty   7. 6. 2005 / 19:31
crazy
Taky se pridavam - nacvakat DME ARC do FMC je strasne jednoduche...a soubezna kontrola "kolmo na rucicku" jen takove zpestreni
 

Re: Re: Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty   7. 6. 2005 / 21:33
Jaakov   
a jak se to tam nacvaká????? mohuli se optat? (PMDG)
 

Re: Re: Re: Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty   7. 6. 2005 / 21:52
Tragédie v JRD
vetsinou je to uz nacvakane nekym jinym v SID/STARech..

pokud ne, tak to nacvakas uplne v pohode ..

rekneme ze mas udelat arc kolem majaku XYZ s tim ze priletis ze severu (0) a opoustet ho budes rekneme po ctvrt oblouku a je to arc ve vzdalenosti 15nm

v PMDG na strance legs nabusis toto:

XYZ000/15
XYZ350/15
XYZ340/15
...
...
XYT270/15



je to zhuverilost, ale funguje to ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty   7. 6. 2005 / 22:20
Totti10
No nacvakas to jako FIX, zobrazi se ti presne ten DME ARC na displeji a kroutis pak na autopilotovi heading podle obrazku.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty   7. 6. 2005 / 22:26
Jaakov   
dik moc...to hned vyzkousim
 

Re: (vstup do kokpitu) LKPR-LGIR screenshoty   8. 6. 2005 / 00:41
adagio   
No já teda nevím... ) Ale představa 30ti letýho chlápka s vizáží teroristy (teď nemyslím konkrétně nikoho - max. sebe ) ) jak se dožaduje vstupu do kokpitu a ohání se "šanonem", obsahující podrobný plán letu, popsaný procedury a detailní "fotky" nastavených přístrojů a displejů, příjde spíš jako dokonalá vstupenka do mikrobusu plného chlapíků v kravatách... To už má 5ti letej zlobící kluk-pasažér větší šanci... A představa, jak pak takový materiál obhajuju při osobní prohlídce nějaké neanglicky hovořící bezpečnostní službě taky není příjemná... Případně to můžeš omylem zapomenout na Ruzyňským záchodku a NOVA z toho udělá aféru jako prase )
 

Re: Re: (vstup do kokpitu) LKPR-LGIR screenshoty   8. 6. 2005 / 00:45
Tragédie v JRD
Hele... asi neznas Karla...

ja se k tomuhle "dostavani" do kokpitu tvarim spise rezervovane, nicmene Karel S , to je kapitola sama pro sebe - ten je schopnej se s podobnou "pripravou" dostat do raketoplanu a ukecat je, aby si s nim dali vyhlidkovej let na mesic a z patky... bez legrace a prehaneni )
 

Re: Re: Re: (vstup do kokpitu) LKPR-LGIR screenshoty   8. 6. 2005 / 01:06
milan
mozem len potvrdit, ze ked sa spoji karlova metoda s plachtarskym preukazom a "odchytenim" posadky pocas toho, ako idu k lietadlu 100% funguje a bola to prca sedet v kokpite od vyrolovania z LKPR az po zastavenie v Burgase
 

Re: Re: Re: Re: (vstup do kokpitu) LKPR-LGIR screenshoty   8. 6. 2005 / 01:34
adagio   
ok.. ), pokud to je česká posádka a navíc je zná třeba z hospody, tak asi není problém. Já zase tak moc nikam často nelítám a pokud jo (na dovolenou) tak mám většinou nějakou tamní "arabskou" posádku a ještě je kapitán ženská... ) tady by pak fungovala víc kytka a trochu "šarmu"... ))), ale na to asi zvědavá nebude (

Další způsob jak personál zaujmout je nahodit na palubě na Notebooku FS a odřídit to s nima ) Pokud navíc okolní spolucestující viděli nedávno v TV tu sračku, jak někdo ovládal letadlo ze země z počítače a dělal s ním psí kusy, může to bejt i docela sranda... Důležitý je včas reagovat na pohyb letadla a provádět stejné úkony, aby byl fór dokonalý )
 

Re: Re: Re: Re: Re: (vstup do kokpitu) LKPR-LGIR screenshoty   8. 6. 2005 / 02:17
Tragédie v JRD
a pak na tebe nejakej trosku vic cholerickej idiot, co moc kouka na N@VU, vytahne kudlu, a to bude teprve toco ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: (vstup do kokpitu) LKPR-LGIR screenshoty   8. 6. 2005 / 10:07
ondrys   
hele je to sice par let ale na 20 min navstevu kokpitu 747 letecke spolecnosti lufthansa mi stacilo pouho pouhe : "could I see the cocpit, please" nic vic nic min v te dobe to navic byla snad jedina fraze co jsem umel
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: (vstup do kokpitu) LKPR-LGIR screenshoty   8. 6. 2005 / 10:58
Totti10
No, ja si pamatuju ze jednu dobu u Fischera uplne normalne behem letu zahlasili neco jako "vazeni cestujici za chvilku budete mit moznost prohlidky v kokpitu naseho letadla bla bla bla" a uz se u kokpitu tvorila fronta a normalne se tam chodilo na kukacku .... co vim, tak to jednu dobu takhle "poradali" docela pravidelne (zazil sem to asi trikrat).
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: (vstup do kokpitu) LKPR-LGIR screenshoty   8. 6. 2005 / 11:02
Eurostar   
myslim že to zrovna neni ten ideální způsob... normálním lidem to nic mo neřekne a nadšenec se tam ohřeje jen chvilku....
 

Re: Re: Re: Re: (vstup do kokpitu) LKPR-LGIR screenshoty   8. 6. 2005 / 13:40
Karel
Do letadla musíš jít poslední, aby se letušky věnovaly něčemu jiném (pomáhání cestujícím), rovnou se jedné zeptat, že máš něco pro kapitána a pilota a jestli jim to můžeš předat. Dej to do nezalepené obálky A4 a klidně jim to zběžně ukaž. Stačí úvodní strana.

Pak to předej pilotům (kapitánovi barevnou verzi, pilotovi černobílou ) a rovnou jim řekni, že bys byl moc moc rád, kdyby ses za nimi počas některé fáze letu mohl podívat, že jsi velký letecký fanda, pilot kluzáků, malých VFR, simulátorů, řídící (virtuální) a že jsi na sedadle např. 5D. To jim pomůže, až budou instruovat stevardy, aby tě šli najít. Popř. se rovnou dohodni, že je pro tebe zajímavější "odlet" než "přistání". To zabere, přistávat chce každej... a jakmile tam už jednou jseš a fundovaně si s nimi popovídáš, nabídka na "přistání" většinou přijde sama, poptávka nebývá odmítnuta.

Dobré je též mít to "předjednané" přes nějakého známého, nejlépe pilota, stejných aerolinek.

Dá se, teoreticky samozřejmě , pobýt v kokpitu hodně dlouho, ideální je třeba i mezipřistání. Hlavně pozor na tzv. "sterile cocpit", v té době je lepší vůbec nepovídat. Jinak bys je samozřejmě neměl nudit. Kolikrát je lepší mluvit klidně o politice, létání a věcí okolo toho mají dost.

Všechny uvedené skutečnosti jsou *** TEORETICKÉ ***

K.
 

Re: Re: Re: Re: Re: (vstup do kokpitu) LKPR-LGIR screenshoty   8. 6. 2005 / 14:53
Eurostar   
nevim jestli jsi ženáč nebo máš přítelkyni,... počítám že asi jo, jak to nese tyhle dvouhodinový výlety do kokpitu? většinou jsou pak otrávený a ne zřídka se objeví i narážky na to že tam musí sedět sama atp... nemaj totiž vůbec pochopení pro věci tak zásadního významu.....
 

Re: Re: Re: Re: Re: (vstup do kokpitu) LKPR-LGIR screenshoty   8. 6. 2005 / 14:57
skyfly
Je to všetko len o ludoch, tak ako v akomkolvek inom obore ludskej činnosti...Vačšina pilotom je prirodzene rada ak niekto prejaví o ich prácu záujem a ešte k tomu je to naozaj velký fanda do lietania...Navyše podla mojich informácií "z prvej ruky" v poslednej dobe už predsa len reštrikcie ktoré sa objavili po 9/11 mierne polavujú...Problém može byť na krátkych charterových linkách, kde niekedy neni času nazbyt. Na druhej strane aerolinky práve tieto lety hodnotia z hladiska bezpečnsoti velmi priaznivo.
(Nepredpokladá sa , že by si terorista ktorý chce uniesť lietadlo kúpil zájazd u CK )
Aby som to zhrnul , myslím si, že :
1.za slušné opýtanie sa nič nedáš
2.vačšina pilotov celkom rada privíta ich "fanúšika" medzi sebou
3.mať to předjednané so známym pilotom može viac než velmi pomocť
4.Karlova taktika stojí za zváženie a myslím, že jej účinnosť sa može blížiť k účinnosti bodu č.3
Každopádne najlepšia alternatíva je ak ti kamoš-pilot povie : "Až niekam s nami poletíš, daj mi včas vediet kedy a kam a ja si zabookujem ten let aby si letel so mnou." Potom človek z tunelu smeruje rovno do cocpitu a svoje miesto v kabíne ani neuvidí
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: (vstup do kokpitu) LKPR-LGIR screenshoty   8. 6. 2005 / 15:15
Aldaran
Mam osobni zkusenost. Letel jsem s CSA z Prahy do Stockholmu, po bufetu jsem letusce pochvalil make-up a zeptal jsem se, zda by nebylo mozne nahlednout do kokpitu. Sdelila, ze se zepta kapitana. Za 5 min. byl zpet a vzala mne tam. Pak uz je to jen otazka sympatii, keacli jsme o ULL litani, o cost indexu, Yaw dumperu..... o tom jak skadlej cestujici.... no prdel od zacatku az do konce. Sedel jsem az do okamziku, kdy vylezl posledni kastan, abych si mohl skocit pro prirucni zavazadlo.
 

Re: LKPR-LGIR screenshoty - To: Karel   9. 6. 2005 / 11:33
Latom   
Ted tě Karle asi podráždím, můžu ti říct, že podívaná v kokpitu je sice hezká, ale když si ten let celý odkomunikuješ, tak tomu říkám cool let. ) To nebylo jako na netu lítání a povídání, tohle bylo reál. Z LGIR až k nám do FL060. Pak už nás vektorovali, tak jsem to raději přenechal klukům, ať si to rozhodují sami.

Kdy že to letíš a s kým?
 

Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty - To: Karel   9. 6. 2005 / 11:56
Eurostar   
tak když už máš PPLko a máš už něco odlítaný tak to si na to můžeš troufnout, tak ses měl zeptat jestli ti to na půl hoďky nepučí, ať si zatim zajdou na kafe

ale přesto je to asi dost velká změna co? něco jinýho je povídat v češtině a něco jinýho je když to na tebe chrlej anglicky... a ještě k tomu řekové....
 

Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty - To: Karel   9. 6. 2005 / 13:22
MT.
Ách... Tak to bych taky někdy chtěl...
Ty se k tomu asi dostaneš jednodušeji něž kdokoliv z nás, co?
Ale mě by stačilo i jen tři prstíčky strčit ))
Btw.: Nejsem sice Karel S. ale letím s Vámi (myšleno TVS) 7.7.05 v 5:00 na Rhodos, tak kdyby se dalo něco udělat, byl bych neskonale šťasten )) I ty screeny bych si z letu připravil. Real flightplan od tebe už mám a už jsem to zalít tam i zpět. Pěkný let, hlavně když jsou vidět hory bývalé Jugoslávie a pak přes Řecké ostrovy a Turecko.
Ahoj.
MT.
 

Re: Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty - To: Karel   9. 6. 2005 / 16:48
Tragédie v JRD
No , vzhledem k tomu, ze jsi tu verejne "vyzvonil" kdy to mas letet, tak se, myslim, asi nikdo nepretrhne, aby Te vzal do kokpitu ...
 

Re: Re: Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty - To: Karel   9. 6. 2005 / 17:25
MT.
Proč myslíš? Co je špatného na otevřenosti?
MT.
 

Re: Re: Re: Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty - To: Karel   9. 6. 2005 / 17:51
Tragédie v JRD
To, ze zadny pilot nechce mit pruser z toho, ze nekoho veme do kokpitu .. Nebo snad myslis, ze to tu necte nikdo z "odpovednych" osob? Kdyz vyzvonis v kolik kam odkud a s kym letis...

Uz se to tu jednou stalo, nekdo potreboval "zamachrovat" a vyzvonil ze byl v kokpitu, vcetne cisla letu, data, casu ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty - To: Karel   9. 6. 2005 / 22:37
MT.
Hmmm, tak nic, holt musí stačit pohled z okýnka...
MT.
 

Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty - To: Karel   9. 6. 2005 / 15:32
Karel
Čau Tome, tak to teda gratuluji!!! To je success. Co na to kluci říkali?

K.
 

Re: Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty - To: Karel   10. 6. 2005 / 00:47
Latom   
To raději osobně, pokud bude někdy pivko. ) Já byl nadšený.
 

Re: Re: Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty - To: Karel   10. 6. 2005 / 10:23
Karel
Tak takhle nadšenýho bych tě chtěl vážně vidět. Já tě totiž vnímám jak neustále nadšenýho ))

K.
 

Re: LKPR-LGIR screenshoty   12. 6. 2005 / 20:56
Karel
Diskuse se sice rozproudila hezká, ale původní prosba nějak zanikla. Co s tím, přátelé? Najde se někdo? Diky...

Karel
 

Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty   3. 11. 2005 / 13:47
Riff   
oki ja to zkusim ale nic neslibuju...ikdyz - - ty uz jsi tam asi letel co? )
 

Re: Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty   3. 11. 2005 / 14:13
zbysek
reakce po peti mesicich, skoro bych tipnul ze tam uz fakt byl...)
 

Re: Re: Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty   3. 11. 2005 / 14:16
Riff   
))))) jen tak prikladam zajimavy screenshot - netyka se to tohohle letu
img_forumn/r75267_1.jpg (500x375)
 

Re: Re: Re: Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty   3. 11. 2005 / 14:19
zbysek
neni sice moc rozpoznatelne co n tom je,ale jestli je to ta vec co si myslim,tak s tim tady nikoho asi vubec nepobavis,spis naopak
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR-LGIR screenshoty   3. 11. 2005 / 14:21
Riff   
))) ale ne....koukni sem - - je to ze stejnyho soudku... TO JE LETADLO!!! )))
http://forum.fsscreenshots.com/dcboard.php?az=show_topic&forum=2&topic_id=5783&mesg_id=5783&page=
 

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ