| | | LKMT-scenerka je konečně venku 7. 6. 2005 / 19:24 | |
| | Tak po několika dnech,pár měsících přáce je zůročení právě dneska,snažil jsem se dát IVAO takový malinký dáreček k LKMT Fly-in,protože mít fly-in a nemít scenerku to je taky na nic,tak doufím že se bude líbit.
Tomáš |
| |
|
| | | Re: LKMT-scenerka je konečně venku 7. 6. 2005 / 23:13 | |
| | Dik za scenerku LKMT, je to bezva si vyzkoušet zastavit s ATR-kou (v FS9) na stejnem miste - na stojance, podobne jako skutecna ATR-ka v realu - v klipu OSTRAVA.
Tomasi zdravim, preji hodne sil pro tvorbu dalsich scenerek a pripojuji obrazek z Mosnova. |
|
| |
|
| | | | Re: Re: LKMT-scenerka je konečně venku 7. 6. 2005 / 23:52 | |
| | Bude to - s nějakými omezeními - chodit v FS2002,pls ? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: LKMT-scenerka je konečně venku 8. 6. 2005 / 06:55 | |
| | jelikož FS2002 mám někde ve skříni zaprášenou,tak nevím teoreticky by to chodit mělo bez problému,za pokus nic nedáš tak vyzkoušej a napiš jesli jo nebo ne.Jinak všem děkuji za pochvaly
Jde spíše o to že je to testovánno jen na FS9,co to děla v FS2002 jak jsem psal nevím |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: LKMT-scenerka je konečně venku 8. 6. 2005 / 23:20 | |
| | Omezeně vyzkoušeno ve FS2002 ( na zemi ) a zdá se , že se sice nezobrazí všechny domečky, ale i tak je to podstatné obohacení proti defaultu ( =v podstatě tundra). Navigační vymoženosti se taky tváří OK a ani FS2002 nehlásí nijakou chybu.
Přidávám se k potěšeným uživatelům a děkuji.
PavelS |
| |
|
| | | | Re: Re: LKMT-scenerka je konečně venku 8. 6. 2005 / 00:47 | |
| | Taky moc děkuji a zajímavý o brázek k tomu. Včera večer na IVAO - fronta na McDrive? |
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: LKMT-scenerka je konečně venku 8. 6. 2005 / 00:59 | |
| | Jééé, konečně vím, jak vypadám Ten Fischerek je krásné maskování BHA... |
| |
|
| | | Re: LKMT-scenerka je konečně venku 7. 6. 2005 / 23:56 | |
| | Připojuju se k poděkování, od dob co CSA (tudíš i ČSAV) zrušily lety do Brna je to moje nej destinace . Je to hned o něčem jinym. Ještě jednou dík. |
| |
|
|