| | | PMDG 777-300 Approach/Landing speed 4. 8. 2024 / 20:48 | |
| | Malý dotaz - nebo spíš investigace, jestli dělám blbě něco já, nebo je něco blbě v PMDG, a nebo je to tak správně. v FCOM/FCTM jsem to tak nějak nevyčetl.
Jak se to chovalo v 737:
- když jsem v 737 vybral v FMC nějakou kombinaci approach speed / flaps, tak se vybraná rychlost propsala na LEGS pejdzi do posledních dvou bodů trasy (dráha a FAF)
v 777
- v FMC vyberu nějakou kombinaci approach speed / flaps, tak se vybraná rychlost do posledních dvou bodů nepropíše
Netuší někdo, jestli je to tak správně? .) |
| |
|
| | | PMDG 777-300 Approach/Landing speed 5. 8. 2024 / 18:55 | |
| | FCOM Vol 2 sekce 11.31
777 pude na 170 uzlu, 737 podle Vrefu |
| |
|
| | | | PMDG 777-300 Approach/Landing speed 6. 8. 2024 / 21:20 | |
| | Dík jsem tu jednu zmínku o 170 v těch 2300 stránkách nějak přehlédl |
| |
|
| | | PMDG 777-300 Approach/Landing speed 6. 8. 2024 / 09:36 | |
| | je to tak, rychlost musíš nastavit na MCP panelu,
mě by zase zajímalo jestli se s B777 sedá na autothrottle při odpojenym autopilotu nebo na manual thrust jako u B737 |
| |
|
| | | | PMDG 777-300 Approach/Landing speed 6. 8. 2024 / 21:19 | |
| | Což o to, na MCP panelu stejně mívám vlastní rychlost, ale ... vrtalo mi hlavou, co to ...
ad AT bez autopilota - v 737 (aspon v originální boeingový dokumentaci, a i v PMDG) to funguje v závislosti na tom, jestli jde o ILS přiblížení, nebo non-ILS.
v případě, že máš zaplé/povolené FAIL OPERATIONAL autopilota (/či co to je/) tak při ILS přiblížení i bez autopilota funguáje AT až na zem, a v moment podrovnání (+/-) se sám krásně stáhne.
V případě, že máš FAIL PASSIVE autopilota, a nebo letíš non-ILS přiblížení, tak vypináš ručně AT v příslušné vejšce, jinak se sám nestáhne a jsi v prdeli (ověřeno i v PMDG, že to simuluje správně).
u tý 777 jsem toho zatím moc nenalítal, zatím jsem jen zaregistroval, že AT funguje stejně jako v případě 737 FAIL OP, čili je možné ho mít až na zem. možnost přepnutí mezi FAIL OP a FAIL PASIVE tam není |
| |
|
|