No nevím kdo z nás dvou je větší pohádkář (editováno, recipročně tady bylo tvé vlastní invektivum). Tady bych s dovolením přenechal první místo tobě s půl kilometrovým náskokem. Chápu, že betatest nemusí odhalit vždy vše, zvláště co se týče kompatibilních problémů s jinými addony a pluginy, nebo u nestandardních procedur - i ten FMC lock částečně chápu, protože prohnat tam všechny možné letové trasy hrubou silou je asi reálně nemožné (RÝP/i když proč tyhle problémy nemá MadDog, Fenix atd.?/RÝP). Ale elementrání věci jako nefunkční parkovací brzda v arcade režimu je docela epic fail a nebyl jediný z množiny základních funkcí. Osobně mě arcade mód nezajímá, ale podle ohlasů jsem v tomto spíše minorita. Tak buď se na arcade mod vykašlu a soustředím se na realistic - nebo testuju oba módy. K tomu evidentně nedošlo. Z prdele jsem si to přepl jestli se to i u mě projeví a projevilo. Tak jak je možné, že tohle neodhalil beta test. Buď se beta test udělal jen na Randazzově velké hubě, nebo to bylo jak píšu. Poslední možnost je asi ta nejhorší, že se dělal betatest, ale reporty nebyl čas nebo vůle zpracovat. Osobní zkušenost s ASOBO - z 25 mnou reportovaných chyb bety MSFS jich MSFS měla v době vydání 24...
Pro srovnání, když jsem třeba Mihalymu Albertimu testoval jeho L-410, z mnou nahlášených 8 chyb opravil 7. Chybné UV mapování zůstalo neopraveno dodnes, protože v plánu bylo celé přemodelování externího modelu - jinak a lépe. Když může udělat dobře betatest tvůrce freeware, proč je to problém pro payware fabriku?
Na jednu stranu fanoušci kvitují rychlost s jakou PMDG opravy provedlo, pragmatik jako já si klade otázku: Nestálo za to dva týdny počkat a vydat to až bez těch nejočividnějších chyb? |
|