No historicky si nepamatuji, že by tady někdo kritizoval za odchylky od performance table, které se limitně blíží nule jak se to tady silácky snažíš zlehčovat. Co si ale pamatuji docela dobře, byla jejich DC-6, která ještě půl roku po vydání stoupala 6000ft/min místo maximálních 1070ft/min. A také si pamatuji jak k ménu překvapení mi na IVAO vintage tour došly plné nádrže při přeletu Austrálie po 1800nmi místo 4000nmi podle wiki: https://en.wikipedia.org/wiki/Douglas_DC-6 i živé operační příručky Everts Air kteří je v roce 2020 stále reálně provozovali.
To v DCS komunitě jsou jiní detailisté, tam když nějaký zarytý fanda vyplázne za modul (v tomto případě rozumněj éro) 3 litry, a za specializované ovladače home cockpitu 200K, tak bazíruje i na správném odstínu RAL v podvozkové šachtě.
Kritika se ale u PMDG už dekádu pečlivě cenzuruje, takže v tomto případě náš čekají jen samá pozitiva a kobercové bombardování přes tisíce videí ´´real (zaručeně to vám povídám) B777 captain trying PMDG B777´´ na TyTrubko a dalších sociálních platformách. |
|