FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
...teď nemůžeme synchronizovat vaše data s cloudem Jeden příspěvek | Celý strom
...teď nemůžeme synchronizovat vaše data s cloudem   18. 4. 2024 / 18:51
Libor81
Ahoj,

omlouvám se ,ale znovu jsem nucen se na vás obrátit s prosbou o pomoc.

Chci spustit MSFS 2020 , po spuštění se objeví hláška :
teď nemůžeme synchronizovat vaše data s cloudem

Posledně jsem vše odinstaloval a celý Msfs instaloval znovu, nastavení, profily, letadla atd...pakárna.

1) Nevím jestli se to děje vždy po aktualizaci ge force driveru grafické karty ( to je jediná změna před posledním úspěšným spuštěním MSFS nebo jestli je v tom jiný zakopaný pes )
2) MSFS mám zakoupený přes Microsoft Store, ale všiml jsem si, že ve Store knihovně je zobrazeno Microsoft flight simulator - Xbox game studio

...Xbox game pass jsem měl snad v provohorách na měsíc na zkoušku.

3) Přihlášený v Microsoft Store jsem ...v Xbox účtu jsem byl odlášen, ale znovu jsem se raději přihlásil a restartoval PC

Už opravdu nevím jak s MSFS 2020 fungovat, dříve jsem tyto problémy neměl.
Jak prosím z tohoto bludného kruhu ?
Kupovat kvůli tomu MSFS 2020 přes Steam ?

Díky za radu..tonoucí se bude stébla chytat
Libor
 

...teď nemůžeme synchronizovat vaše data s cloudem   18. 4. 2024 / 18:51
Luděk Ch.
1) Ne, s driverem grafiky to nijak nesouvisí.
2) nemusíš nic přeinstalovávat, stačí spustit aplikaci Xbox a tam obnovit přihlášení a spustit MSFS přes appku Xbox. S gamepass to nijak nesouvisí.

Stalo se mi to nedávno taky, chtělo to vložit Disc, tak jsem postupoval kontrolou v MS Store, tam vše vypadalo OK, potom jsem šel do appky Xbox, kde jsem zjistil, že skutečně není přihlášená. Takže jsem obnovil přihlášení a přímo v appce Xbox jsem spustil MSFS a už normálně naběhl.
 

...teď nemůžeme synchronizovat vaše data s cloudem   18. 4. 2024 / 19:06
Libor81
Ahoj, toto opravdu pomohlo, děkuji moc - opravdu !!
Spouštěl jsem přes ikonu na ploše, přes MS Store, ale lézt a spouštět přes Xbox mě nenapadlo.

Zde narážím na skutečnost, že vlastně nevím, co s tím má Xbox společného
 

...teď nemůžeme synchronizovat vaše data s cloudem   18. 4. 2024 / 19:24
Luděk Ch.
Xbox je ta platforma, ve které to máš nainstalované Sice je to zvláštní, když to kupuješ přes Store, ale Xbox je herní platforma Microsoftu, takže hry jsou přes něj. Mě to taky překvapilo, ale experimentováním jsem na to přišel a funguje to
 

...teď nemůžeme synchronizovat vaše data s cloudem   18. 4. 2024 / 19:28
Tragédie v JRD
Xbox appka je něco jako steam - takový launcher a instalátor s trošku víc cool experience. sama o sobě nic nedělá, je to jen hezký rozhranní nad microsoft store.

a vzhledem k tomu, že vespod všeho je stejně microsoft store a jeho apka, tak věci, jako downloady a updaty můžeš dělat jak z appky xbox , tak z microsoft store, a za normálních okolností můžeš i samotný hry pouštět normálně ze start menu, z microsoft store, tak z xboxu.

sam třeba (ačkoli mám MSFS a další hry) taky z Microsoft Store) xbox appku vůbec nepoužívám, protože mi vlastne nic nepřináší
 

...teď nemůžeme synchronizovat vaše data s cloudem   14. 5. 2024 / 10:27
Libor81
Ahoj, bohužel moje trápení pokračuje...

Používal jsem spouštění přes Xbox a byl dlouho klid ( ještě jednou děkuji za tip a radu)

Včera se objevila hláška Please insert disc..no dobře..poté jsem zjistil, že jsem odhlášený z Xbox, zkontroloval jsem MS Store..znovu jsem se přihlásil, restartoval PC .

Nicméně po spuštění MSFS mě to nutí zase projít těch 5 kroků k základnímu nastavení MSFS..vím, že to končí opětovným nastavováním všeho v menu..od pohledů z kokpitu, joystiku až po například zakázání hudby při spuštění..prostě pakárna.

Je možnost abych se tomuto vyhnul ? Vždyt tyto informace musí být někde uložené už po Xté.

Nevím jestli není lepší si koupit MSFS přes Steam a vys...kašlat se na celý MS Store/ XBOX..protože toto mě neskutečně pije krev

Díky za případné tipy/rady

Libor
 

...teď nemůžeme synchronizovat vaše data s cloudem   14. 5. 2024 / 11:39
xWing   
Nevím jestli není lepší si koupit MSFS přes Steam a vys...kašlat se na celý MS Store/ XBOX.

Idealna volba, nikdy som s tym za cele 4 roky nemal problem.
Jediny kanour je kontrola suborov, vtedy zmaze adresar Official, ale tyen sa da predtym odzalohovat samozrejme.
Uz som dlho nerobil kontrolu suborov, tak neviem, ci to uz opravili.
 

...teď nemůžeme synchronizovat vaše data s cloudem   14. 5. 2024 / 14:42
Libor81
Je nějaká šance, nějaká záloha, abych to z toho cloudu (nebo kde se to ukládá) to původní nastavení vyvolal ?
...a pořád nechápu proč se toto děje vlastně, jak tomu zabránít ( kromě tedy zakoupení přes Steam)

Díky
 

...teď nemůžeme synchronizovat vaše data s cloudem   14. 5. 2024 / 16:25
xWing   
To fakt neviem povedat preco sa Ti to deje.
Mam vseobecne odpor k celemu MS Store.
Akoze kombinovat spustanie her z MS Store alebo XBOX je fakt na psychiatriu a potom to dopadne tak ako u Teba.
Ale samozrejme aj pri STEAM verzii musis byt prihlaseny do XBOX aplikacie, ale toto sa mi nikdy nestalo, to co Tebe.
V kazdom pripade sa snaz byt prihlaseny v MS Store aj v XBOX aplikacii a niekde to z toho cloudu musi MSFS vytiahnut, len musis mat zapnute online funcie predpokladam.
 

...teď nemůžeme synchronizovat vaše data s cloudem   14. 5. 2024 / 17:59
Luděk Ch.
Nákupem přes Steam neodstraníš potřebu přihlášeného Store a Xboxu. Prostě jsi tam měl ještě nějakou jinou chybu. Neměl jsi náhodou nainstalovanou betu MSFS?
 

...teď nemůžeme synchronizovat vaše data s cloudem   14. 5. 2024 / 18:14
xWing   
Prosim Ta uz neplet hlavu ludom s tym posratym MS Store.
STEAM rovno spusta MSFS, prihlaseny musis byt len v XBOXe.
 

...teď nemůžeme synchronizovat vaše data s cloudem   14. 5. 2024 / 17:58
Luděk Ch.
To ale žádné řešení není, protože MSFS se i při nákupu přes Steam stejně spouští přes Store a buhví jak. Ve Steamu je to jen launcher navíc. Jinak já jsem s tím neměl přes Store taky nikdy žádný problém. Resp. ano, to odhlašování Xboxu se mi někdy stane, když delší dobu MSFS nespustím, ale stačí přes appku Xbox se přihlásit a zase to normálně jede.
 

...teď nemůžeme synchronizovat vaše data s cloudem   14. 5. 2024 / 18:13
xWing   
Aky MS Store ??? Sa preber.
STEAM normalne spusti MSFS, tak sem neplet ziadny MS Store.
 

...teď nemůžeme synchronizovat vaše data s cloudem   14. 5. 2024 / 20:18
Libor81
Kucí dobrý. Máte spíše nápad prosím, jak spustit MSFS v mém původním nastavení. Tedy bez nutnosti projít všechny ty kroky k nastatavení ? Díky moc
 

...teď nemůžeme synchronizovat vaše data s cloudem   14. 5. 2024 / 20:43
Tragédie v JRD
Ludku, prosim Te … kdyz tomu nerozumis, tak snad radeji ani nic nerikej.

Steamovy MSFS se pres store ani nejak podobne nepousti. Ve steamu neni ani zadny “launcher” navic. Ve stramu je presne to same (ten samy launcher), jako to, co se stahne, kdyz si nainstalujes msfs pres ms store a nainstaluje se do c:/xboxgames (jen je to umistene v adresarove strukture steamu).

jedine, co je, tak ze kdyz mas steam verzi, tak se musis dodatecne pri prvnim spusteni prihlasit na svuj ms ucet, pod kterym te to pak eviduje v msfs marketu a uklada tvuj prodil na xbox cloud.
 

...teď nemůžeme synchronizovat vaše data s cloudem   14. 5. 2024 / 20:38
Tragédie v JRD
Storem to neni mam msfs pres ms store uz skoro tri roky, a nemel jsem s tim jediny problem

problem bych v tomto pripade hledal nekde v pocitaci uzivatele.
 

...teď nemůžeme synchronizovat vaše data s cloudem   15. 5. 2024 / 08:32
Libor81
Je možné, že jádro pudla bude mezi klávesnicí a židlí 🙂 To bude další věc co budu řešit-proč se tak děje.
Teď me trápí to nastaveni. Máš prosím nápad, jak spustit MSFS v mém původním nastavení. Tedy bez nutnosti projít všechny ty kroky k nastavení ?
 

...teď nemůžeme synchronizovat vaše data s cloudem   15. 5. 2024 / 15:00
Tragédie v JRD
restl bych to a prosel holt znovu tim nastavenim.

tophle jinak nevyresis...
 

...teď nemůžeme synchronizovat vaše data s cloudem   16. 5. 2024 / 01:12
JirkaK
Jen me napadá. Win ucet je lokalni nebo ms? Jestli lokalni ucet nejak neodloguje store.
 

...teď nemůžeme synchronizovat vaše data s cloudem   18. 4. 2024 / 19:29
JirkaK
Jen doplním že reinstalace her nemá význam, hra má své soubory nějak uložené a buď při startu sama nebo na vyžádání (záleží na distribučním kanálu, hře) provede kontrolu toho co je u tebe v počítači a co se liší, chybí, znovu natáhne.

Hra může mít uložené nějaké konfigy apod. ty ale nejsou součástí hry, nýbrž konkrétního uživatelského profilu a odinstalací se obvykle zachovávají, pokud je problém v konfiguraci, tu lze smazat (typicky bývá někde v AppData daného uživatele) a pak při spuštění bude jako čerstvě nainstalovaná, pokud tedy nemá tyhle věci uložení v cloudu a používají se cloud sejvy (opět záleží na hře a distribuční platfromě)
 

...teď nemůžeme synchronizovat vaše data s cloudem   28. 5. 2024 / 20:15
Medcin
Tak v tom ode dneška jsem taky.

Přehlásil jsem se na MSStore i XBOX, sjel jsem FS podporu, návod na https://www.youtube.com/watch?v=TdelH2IQuho&ab_channel=MenakaTechWorld jsem sjel až do kroku 11 a nic. Na další kroky nemám odvahu a přeinstalovávat hru nebo widle nechci

 

...teď nemůžeme synchronizovat vaše data s cloudem   28. 5. 2024 / 22:20
Fero
S tímto jsem bojoval asi 3 dny, po tom, co jsem stáhl všechny aktualizace co šly a pouštím MSFS přes xbox aplikaci, tak už mi to od té doby nahlásilo... ale zase přestalo fungovat pmdg
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ