Vážený pane,
děkuji za Vaši zprávu. E-mail jsem Vám odeslal dle telefonické dohody - přímo na Vaši e-mailovou adresu. Bohužel o den později se e-mail vrátil zpět s tím, že nebyl doručen příjemci - neprošel. Proto jsme od Vás ani Vaše e-maily neobdrželi. Telefonický rozhovor probíhal jinak, než-li jej zde popisujete a moje reakce byla opodstatněná, protože jste se neobrátil na mě, ale na "fórum". Raději zde nebudu zabíhat do zbytečných detailů. Pokud mi na sebe přenecháte faxový kontakt, mohu odeslání e-mailu doložit - PROBĚHLO TOTIŽ VŠECHNO PŘESNĚ TAK, JAK JSME SE DOHODLI. Na Slovensku evidujeme řadu spokojených zákazníků, zrovna tak v České republice. Moderování fóra je záležitost ryze funkční - a to zejména proto, že je náš provoz spjatý též s firemními aktivitami - s obchodem, který je spjat též s řadou nepříliš populárních záležitostí, které je však zapotřebí dnes a denně řešit, nechceme však těmito záležitostmi zatěžovat naše čtenáře a zákazníky. Jak jistě víte pro naše čtenáře a zákazníky připravujeme též bezplatný každodenní aktualizaci webové prezentace, kde mohou čerpat řadu informací téměř nepřetržitě - ani to nebývá u virtuálních obchodů a firem běžné. Nás létání baví jsme na jedné lodi a já jsem moc rád, že nás naši čtenáři takto vnímají....
Ještě jednou tedy potvrzuji, že jsem Vám E-MAIL SKUTEČNĚ ODESLAL, BOHUŽEL VÁM NEBYL DORUČEN. Byl bych velmi rád, abyste tuto drobnost vzal na vědomí. V e-mailu jsem Vám mimo jiné navrhoval též přímou spolupráci a omlouval jsem se Vám za to, že jsem Vaši zprávu z fóra byl nucen vymazat. Je mi líto, že jsme si zřejmě nerozuměli.
S uctivým pozdravem
Martin
|
|