No.. stále to zlobí...
PMDG 737-800. Na plánování trasy, paliva používám simbrief, letadlo naložené cca z 80 %, let na 4:45 hod.
TOW, množství paliva použiji hodnoty vypočtené ze simbrief; klapky na vzlet 5°
Pan tragéd z JZD mě naučil používat tablet v PMDG, za což děkuji, který mi vypočítá rychlosti pro vzlet, teplotu, kterou zadám do FMC a mód, TO/TO1/TO2
To bych s rád zeptal, když mi to vypočte TO1; mám zároveň ve FMC zadat i CLB1 - nebo ponechám CLB?
Pokračuji dále... Na palubní desce zadám do speed V2+15 kts, nastavím HDG dráhy, výšku atd, roluji na start, po dosažení N1 nad 40 zapnu TO/GO, po dosažení VR vzlétnu, zatáhnu podvozek, zhruba ve 400 feet zapnu LNAV/VNAV , 800 feet CMD...
Letadlo se chová tak, že po vzletu nabírá rychlost, třeba až na 220 kts, když jsem cca před 10-20 lety létal dříve, tak jsem měl zafixováno, že drží po vzletu rychlost nastavenou na autopilotu, ale možná se pletu.
V momentě kdy zapnu VNAV, tak začne prudce stoupat, to je to co řeším od začátku, při dnešním nákladu to bylo kolem 4000 feet, při krátkém letu je to mnohem víc a rychlost klesne třeba na 170 kts..., pak se stoupání zastaví, letí v jedné výšce a letadlo opět začíná zrychlovat až k 230 kts, až zatáhnu klatky tak 250 kts...
Co mi přijde ještě divné.... FMC mi vypočítá automaticky výšku nad prvním bodem SID jak z dráhy 24, tak dnes z 30 kolem 10 tisíc feet; když jsem koukal na flight radar tak mi přišlo že většina letadel je v tomto místě kolem 5000 feet, tak jestli i to nemůže být důvod toho rychlého stoupání...
Děkuji za jakékoliv další náměty a dotazy zodpovím
|
|