Neřeknu ti jak je to s těmi turbopropy, osobně si nemyslím že musí servis dělat výrobce, stačí kvalifikovaný servis pro daný typ letadla/motoru...
Ale k tomu kde se dělá. Co sleduju na YT piloty, kteří mají vlastní letadla, tak servisují samo domo na domácím letišti, pokud jde o drobnou údržbu, pokud je to něco že potřebují technika, tak mají někoho lokálního v dojezdové vzdálenosti, ale pokud jde o něco většího - hned několik z nich dělalo upgrade avioniky, třeba i opakovaně, tak si našli firmu co to udělá, sedli do éra, hodili jim to tam a když to není jeden budík a předělávají celý panel, tak to tam třeba 2 týdny nechají a domu letí dopravákem jako pasažér.
Ono větší servis ti asi nikdo neudělá bez potřebného vybavení co mají servisy ve svých hangárech. Jako asi by šlo logisticky vyřešit problém a dopravit vybavení i lidskou sílu k letadlu, ale pokud to letadlo není rozstřelené na součástky tak je asi daleko levnější hnout někam tím letadlem  |
|