| | | | | Neví někdo, jak sloučit objekty v G Maxu v jeden. Protože to potřebuju otočit v jedné ose, ale mi se to všechno otáčí ve vlastních osách takže se to celé rozhodí. Prostě to potřebuju, tak aby se to chovalo jako jeden. |
| |
|
| | | Re: G MAX 4. 6. 2005 / 07:09 | |
| | Nevím jak konkrétně v G Maxu, ale ve 3ds Maxu jednoduše označíš vybraný objekty a v menu Group, na hlavní nást. liště, zadáš opět příkaz Group.
Mělo by na tebe vyskočit okno, kde vyplníš název skupiny a je to.
Jednoduše se to chová jako jeden objekt. Když chceš pak pracovat s nějakým podobjektem tak zase obráceně (ungroup-detach). |
| |
|
| | | | Re: Re: G MAX 4. 6. 2005 / 08:37 | |
| | Nebo zkus oznacit vsechny objekty a pak otacet. |
| |
|
| | | | Re: Re: G MAX 4. 6. 2005 / 10:08 | |
| | Díky a nevíš jak posunout osy toho objektu. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: G MAX 4. 6. 2005 / 11:45 | |
| | Osu objektu taky muzes posunout - v gmaxu ji rikaji "pivot" a zmenis to pres command panel napravo, zalozka Hierarchy, Affect pivot only a pak muzes pivotem otace a posouvat libovolne. |
| |
|
| | | Re: G MAX 4. 6. 2005 / 11:43 | |
| | Sloucit objekty samozrejme muzes, napr. pres attach volbu u editable mesh/poly.
Ale to asi neni to, co opravdu potrebujes.
Muzes taky dat objekty do grupy ( pres menu Group )
Ale jde to i bez toho, vyber tech vice objektu, vyber Rotate tool, a pak otacej.
Dulezity je nastavit si osu otaceni, a to kombinaci 2 veci:
rozbalovaci nabidky "reference coordinate system"
a pak hned vedle toho napravo "pivot point center"
nejlip si to vyzkousej , ty ruzny kombinace, ¨pripadne se podivej do helpu, tam je to taky vysvetleny. |
| |
|
|