FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 16. 2. 2025, svátek má Ljuba Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
dlssg-to-fsr3 Jeden příspěvek | Celý strom
dlssg-to-fsr3   30. 3. 2024 / 11:50
JirkaK
Reálně si žádné FPS nezískal, jsou to jen fake generované snímky, které grafika nikdy nepočítala, jen si je vymyslela.

Proto to taky tahá fousaté CPU dává, počítám že myslíš 4960X ne 4960K neexistuje, pokud tedy nemyslíš na dnešní poměry 10 let starou kalkulačku 4690k, i nejlevnější prodávaná i3-12100F, dva roky stará je výrazný upgrade proti i7-4960X, v multicore 20-30% v singlu o 75%. Proti dnešním moderním procesorům, třeba docela levná Ryzen 5 7600, která to v multi překoná tak 2,5x a 2x v singlu, při poloviční spotřebě...

To co se generuje neodpovídá realitě, což samozřejmě civilního leteckého simulátoru ničemu nevadí.

Otázkou je, to jsi měl za FPS že si potřeboval něco navyšovat. Mám obstarožní 10gen 10400F, je to velká brzda pro MSFS i XPL11 v malém rozlišení 3440x1440. S highend presetem v MSFS to tahá 35-45 FPS, takže mám na monitoru nastaveno 60Hz a v simu half refresh rate, takže konstantních 30FPS, CPU si brblá na 15W spotřeby a grafika jede na půl plynu na 100-150W.

Pokud zrovna nelítáš nějaký race, tak 30FPS je víc než dostačující, obzvlášť pokud několik hodin ve FL350 sedíš v trubce.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ