Tak tohle je dost cenná informace. Jak jedu podle checklistů tak tam je většinou ENG´s OFF a hned poté následuje BEACON OFF, mě už kolikrát vrtalo hlavou, že to asi není úplně OK, když motory mají poměrně dlouhý doběh. Dohledávat nemusíš, nasměroval jsi mě správným směrem a pamatováka máš mimochodem dost dobrého. Není to tak jednoduché a není jednotný parametr. Třeba A320 co jsem teď našel na jedné odborné diskuzi pilotů a rádoby pilotů na téma Beacon off parameters accorging FCOM, to má odlišné podle typu motorů a piloti píší, že se to ještě může lišit od company policy 5, 15, 20%. Nicméně pokles pod 20% N1 je aktuálně asi nejčastější parametr pro A320 s CFM motory. Přidám do skriptu 10s zpoždění jako simulaci reakčního času obsluhy mostu a do Ačkových checklistů si dám po ENG´s OFF bod CHECK N1´s TO DROP BELOW 20% před vypnutím beaconu. U 73X pak to samé akorát s 10% N1.
Jinak pikoška z oné odborné diskuze od jednoho rampáka:
Co bychom fakt potřebovali, je normalizovaný ruční signál pro: Zase jsi kudla nechal zapnuté ty zasrané majáky!
V originále:
What one really needs, is a standardized handsignal for: You left the bloody beacons on again! |
|