FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
G MAX Jeden příspěvek | Celý strom
G MAX   4. 6. 2005 / 00:20
Tiger
Neví někdo, jak sloučit objekty v G Maxu v jeden. Protože to potřebuju otočit v jedné ose, ale mi se to všechno otáčí ve vlastních osách takže se to celé rozhodí. Prostě to potřebuju, tak aby se to chovalo jako jeden.
 

Re: G MAX   4. 6. 2005 / 07:09
Siky
Nevím jak konkrétně v G Maxu, ale ve 3ds Maxu jednoduše označíš vybraný objekty a v menu Group, na hlavní nást. liště, zadáš opět příkaz Group.
Mělo by na tebe vyskočit okno, kde vyplníš název skupiny a je to.
Jednoduše se to chová jako jeden objekt. Když chceš pak pracovat s nějakým podobjektem tak zase obráceně (ungroup-detach).
 

Re: Re: G MAX   4. 6. 2005 / 08:37
Filip   
Nebo zkus oznacit vsechny objekty a pak otacet.
 

Re: Re: G MAX   4. 6. 2005 / 10:08
Tiger
Díky a nevíš jak posunout osy toho objektu.
 

Re: Re: Re: G MAX   4. 6. 2005 / 11:45
Milan Lisner   
Osu objektu taky muzes posunout - v gmaxu ji rikaji "pivot" a zmenis to pres command panel napravo, zalozka Hierarchy, Affect pivot only a pak muzes pivotem otace a posouvat libovolne.
 

Re: G MAX   4. 6. 2005 / 11:43
Milan Lisner   
Sloucit objekty samozrejme muzes, napr. pres attach volbu u editable mesh/poly.
Ale to asi neni to, co opravdu potrebujes.
Muzes taky dat objekty do grupy ( pres menu Group )

Ale jde to i bez toho, vyber tech vice objektu, vyber Rotate tool, a pak otacej.
Dulezity je nastavit si osu otaceni, a to kombinaci 2 veci:
rozbalovaci nabidky "reference coordinate system"
a pak hned vedle toho napravo "pivot point center"

nejlip si to vyzkousej , ty ruzny kombinace, ¨pripadne se podivej do helpu, tam je to taky vysvetleny.
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ