Stalo se mi to i dnes při letu Praha - Ponta Delgada, kdy jsem měl nádrž plnou minimálně z 80 procent, nízkou hmotností to spíš nebude.
Přiznám se, že teď jsem vůbec neřešil trimování (vrátil jsem se k FS po mnoha letech, k urcitym zakladum se postuone vracim...), jestli to může mít vliv..
Výkon motoru jsem měl vždy asi maximální...
Zkusím si s těmito věci pohrát ještě..
Jinak výšku na autopilotu jsem zvyklý dávat rovnou do cestovní hladiny, je to chyba? Můžu zkusit dát uvodni třeba 5000, co to udělá.. na mě to celé působí tak zvláštně, u prvního bodu na trati FMC vypočte výšku třeba 7 až 8000 stop, já manuálně v úvodu stoupám tak 2000/min,tak jestli to pak třeba letadlo nedohani aby to do té vypočtené výšky stihlo vystoupat.. I cestovní rychlost mi po vzletu postupně zrychluje hned na 250kts, nemělo by to nějakou dobu držet těch V2+15? |
|