jo, kdysi se to snazil vyresit force feedback na joystikach, ale .. vysledkem byl spis pravy opak.
... ááá závan nostalgie. FF a MS Crimson Skies - tam to bylo úplně dokonalé, a to přitom byla těžká arkáda. Ale ve větších rychlostech přeprat páku bylo neskutečně realisticky udělané. Akorát u autogyra to bylo divné. Jediná mise kterou jsem nesnášel - nejen kvůli ovládání, ale i že to mělo malý kalibr a odolnost. V FSce stál FF za starou bačkoru, u FUII a IIIto bylo takové lehce rozpačité. FF je škoda... už je to nějaký čas co jsem na helisimmerovi četl, že to někdo oprašuje pro heliklacek - FF tam bude sloužit pro pseudo force trim. Zkoušet nebudu, chtějí za to jako za 4 MS SW2 FF joysticky a to je drahá sranda za zjištění, že to stejně není ono. ![](images/smile/01.gif) |
|