S cenami to podle mě nepohne. LR to zatím nemá připraveno, takže rozhovory typu: org vás bere na hůl 30% my si vezmeme jen 15%, nebo: x-a vás bere na hůl 40% a dává vám DRM ochranu v Gizmo pluginu, my vám dáme SASL3 ochranu, která na rozdíl od Gizma nebyla prolomena a vezmeme si jen 20%, ještě neproběhly.
K mailu:
1. Mám jeden pracovní a dva soukromé, mít další e-mail jen kvůli debilům z orgu mi za to nestojí.
2. Nevstoupíš dvakrát do stejné řeky, Modus Operandi orgu se nezmění stejně jako moje povaha a konstruktivní kritika, kterou jsem nabyl za dekádu práve ve vývojové firmě.
3. Posedla mě tady nějaká nemoc rovné páteře a jistých principů a jak je známo nespokojený zákazník, i když tahá za kratší provaz, dokáže nadělat o 800% více škody, než spokojený zákazník přinést užitku. Základní obchodní princip na který Nicolas zapomíná. Byla to první věc, kterou mi můj poslední šéf tloukl do hlavy. Je to už 25 let, ale pořád to platí. V mé vlastní firmě, když je zákazník nespokojen, mě to sakra rychle zvedá ze židle a žene k zlepšení, rychlé nápravě a prevenci opakování problému. |
|