Je to XP11 nekompatibilní, protože tam z 80% využívám assety z LR knihovny pro XP12. Mají jiné (subjektivně výrazně lepší) environmentální mapování a XP12 knihovna je konečně tak rozšířená, že dílko takového rozsahu je možné. Dělal jsem tuhle scenerku v éře XP11 celkem 3x, 2x s vlastními assety, jedenkrát jsem se pokoušel to splácat z LR knihovny. V XP11 se toho, co se mi s tím povedlo teď, nedalo dosáhnout.
Heliny v XP12 se i mě nechovaly jak jsem byl zvyklý v XP11. Ale to bylo novou logikou ovládání.
EC135 pro XP12 se mi povedlo pořádně zprovoznit teprve včera večer.
1. Točení se na zemi dokolečka proti směru větru i s vyplou mašinou - moje vlastní blbost, protože jsem zapomněl, že heliny potřebují vyšší Flight models per frame (Settings/General) - EC135 se mi přestala točit na zemi jak čamrda u 5. Se 7 už se mi to pro změnu chová divně a trhaně v luftě.
2. Sensitivity - vše na nulu.
3. Joystick - Roll, Pitch - Edit Response Curve - Interpolace: Linear - první řádek 0.00 - 0.00, druhý řádek 1.00 - 0.50
4. Joystick - Yaw - Edit Response Curve - Interpolace: Linear - první řádek 0.00 - 0.00, druhý řádek 1.00 - 0.80
Zkoušel jsem s tímhle nastavením i placenou Bell412 a free Seakinga a Alouette III - vše konečně lítatelné.
Inspirace byla na TyTrubko, kde nějaký maník ukazoval jak se mu povedlo solidně rozchodit Ubenovu Lamu na Thrustmaster 9000 nebo něčem takovém. Nastavení jiné, ale klíčové bylo si pohrát s těmahle položkama a nepoužívat Catmul ani Cubic interpolace. Cykliku mám VKB Gladiatora, pedály heli od Happyho. Bohužel to chce tomu věnovat hodinku dvě a zkoušet různé nastavení, parametry budou asi každému klacku vyhovovat jiné. |
|