FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 21. 12. 2024, svátek má Natálie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LKHN XP12 Jeden příspěvek | Celý strom
LKHN XP12   20. 1. 2024 / 12:11
Willhelm   
LKHN bylo první letiště ve kterém jsem se v XPL vrtal. V roce 2017 pomocí Overlay editoru a s výsledkem jsem v žádném případě nebyl spokojen. Tak jsem se k tomu vrátil nyní v XP12 abych se trochu mrknul na zoubek novým assetům pro aeroklubová letiště. S tím že LKHN je v XP12 stále jen placka a chtěl jsem to nahrát jako své první letiště na Gateway. Myslím, že mám celkem použitelné letiště. Tým LR hodně zamakal na art assetech - hlavně těch na kterých stojí a padá každé aeroklubové letiště - tedy trávě. Pominu-li, že XP12 (a AF4) na rozdíl od MSFS a DCS zůstává u 2D (dobře krycí polygony to posouvají do 2,5D), tak tráva konečně vypadá realisticky a není to do očí bijící strojově se opakující nerealistická textura. Dají se podle ortho podkladu tvořit pásy se stopami strojového kosení, je k dispozici základní škála krycích lišt. Citelně mi chyběl hlavně asset stavebnice návěstníku, já udělal alespoň nějaké šidítko pomocí polygonu asfaltu, a lineárních fíčur, z okruhu v 1800ft. asi dobrý.
Jestli se to dostane do XP12 nevím, momentálně mám XP12 na 12.0.9 navzdory tomu, že nám vypnuto stahování beta verzí mi gateway hlásí, že jsem to tvořil v nepodporované verzi XPL (poslední podporovaná verze pro Gateway uploady je 12.0.8)
Pokud někdo chce vyzkoušet tak tady: https://willhelm.info/files/airport_LKHN.zip (70kB)
28450 B / 750 x 314 / Cessna_172SP - 2024-01-20 11.27.45.png
 
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ