| | | Cat III Dual (Airbus LatinVFR MSFS) 16. 12. 2023 / 16:05 | |
| | Ahoj,
potřebuji prosím poradit, jaké všechny hodnoty musí být nastaveny v MCDU, aby fungoval Cat III Dual pro autoland. Díkes moc za radu. |
| |
|
| | | Cat III Dual (Airbus LatinVFR MSFS) 16. 12. 2023 / 17:28 | |
| | Playstation si vše nastaví sám. Potřebuješ mít jen v trase zvolen v destinaci ILS approach a korektně vyplněny parametry destinace. MCDU se při sestupování z hladiny ozve samo pokud zapomeneš.
Jakmile ti éro chytne LOC, můžeš zapnout druhého AP, DUAL se aktivuje až po nastavených klapkách (podle toho jak sis spočítal landing parametry to jsou buď plné nebo FLAP3) a zpomalení na přistávací rychlost a musíš být v ILS stabilní v rámci tolerance.
Proti B73X nebo MD-80 o dost jednodušší. |
| |
|
| | | | Cat III Dual (Airbus LatinVFR MSFS) 16. 12. 2023 / 18:53 | |
| | Dá se dneska s těma letadlama vůbec lítat, aby jsi tam nebyl uvnitř jako nežádoucí Vetřelec? |
| |
|
| | | | | Cat III Dual (Airbus LatinVFR MSFS) 16. 12. 2023 / 18:55 | |
| | Proč by nedalo? Je to letadlo jako každé jiné. Spousta automatiky, ale když se něco podělá, tak je to na pilotech. |
| |
|
| | | | | | Cat III Dual (Airbus LatinVFR MSFS) 16. 12. 2023 / 19:10 | |
| | Čím víc věcí tam je , tím víc se toho taky může posrat. Viděls třeba někdy avioniku ve Spiritech, nebo třeba v Lancerech? |
| |
|
| | | | | | | Cat III Dual (Airbus LatinVFR MSFS) 16. 12. 2023 / 20:27 | |
| | A když se to všechno posere, tak je to zase klasické letadlo, které řídí piloti. Nevím co řešíš. Poslední dobou tady máš fakt dost stupidní příspěvky, skoro to vypadá, jako bys psal vždycky jen po návratu z putyky |
| |
|
| | | | Cat III Dual (Airbus LatinVFR MSFS) 16. 12. 2023 / 20:55 | |
| | Ahoj, díky.
Co ale všechno konkrétně to potřebuje za parametry? Destinaci mám dráhu taky. Letadlo si vezme vše potřebné pro usazení ILS a GS, ale dual dát nemohu. Co ještě konkrétně doplnit? Díky moc
Pěkný večer |
| |
|
| | | | | Cat III Dual (Airbus LatinVFR MSFS) 17. 12. 2023 / 07:18 | |
| | OK, asi by bylo dobré upřesnit - máš Fenixe nebo FBW Áčko, nebo se pokoušíš lítat s defaultem? U default A320 si nejsem jist jak moc má funkční systémy, zkoušel jsem to v Betě a krátce po vydání a bylo to nepoužitelné. Dále jaká je destinace a dráha? CAT III dual nepůjde na dráze, která nemá podporu CATIII... |
| |
|
| | | | | | Cat III Dual (Airbus LatinVFR MSFS) 17. 12. 2023 / 07:21 | |
| | Wille, ved to ma v nazve prispevku
Nejake Airbus od LatinVFR.
Za tie smiesne ceny to vypada len na nejaky facelift defaultu. |
| |
|
| | | | | | | Cat III Dual (Airbus LatinVFR MSFS) 17. 12. 2023 / 16:48 | |
| | A sakra to mi uteklo, že něco takového vůbec existuje, ano A320 iterací není nikdo dost.
Koukl jsem na jejich stránky, je to default MSFS u kterého rozšířili akorát ECAM funkcionalitu a dodali nějaké eyecandy. Tak na druhou stranu už asi tak nějak tušíme kde bude ten problém. Default nemá simulaci DUAL CAT. Umí jen LOC/GS capture. Pokud chceš hlubší simulaci zkus FBW je zdarma. |
| |
|
| | | | | Cat III Dual (Airbus LatinVFR MSFS) 17. 12. 2023 / 10:15 | |
| | Škoda, že jsi koupil takový paskvil, který nikdo jiný asi nemá Airbusy se používají buď od FBW a nebo Fenixe. K LaitnVFR ti těžko někdo něco poradí. |
| |
|
| | | | | | Cat III Dual (Airbus LatinVFR MSFS) 18. 12. 2023 / 18:27 | |
| | | |
|
| | | | | | | Cat III Dual (Airbus LatinVFR MSFS) 18. 12. 2023 / 20:22 | |
| | OK tak CAT III DUAL ten LatinVFR evidentně umí. Takže zpět k dotazu, který tu už zazněl: Má ta dráha, na kterou to zkoušíš, podporu CATIII? |
| |
|
| | | | | | | | Cat III Dual (Airbus LatinVFR MSFS) 18. 12. 2023 / 20:33 | |
| | Ano, drahá schválena pro CATIII i v msfs. Jde urco o nastavení nejakych hodnot. Dikes |
| |
|
| | | | | | | | | Cat III Dual (Airbus LatinVFR MSFS) 18. 12. 2023 / 20:54 | |
| | Když mi něco s Áčkem nešlo, učil jsem se z CBT a tady těch videí: https://www.youtube.com/playlist?list=PL2Jxk02g8Rao-gVwRgFUwGxY8of1J2ioF
Já dost odkoukal tady od toho žáka BAA: https://www.youtube.com/watch?v=LIaMALJjOEc
Napadá mě jen - máš vyplněny parametry na destination? Tj. klepal jsi do MCDU teplotu, vítr, tlak, final approach speed atd. v destinaci? Já si nejsem úplně jistý jak se bude AP chovat pokud nemáš parametry vyplněny. Většina tréninků má jen samotnou koncovku a datlování do MCDU je extra. Ono pokud to není vyplkněné tak MCDU stejně modře řve, že mu to chybí, takže tady popravdě moc nepředpokládám, že bys mohl mít chybu. |
| |
|
|