Takže jsem ti mrknul do toho logu cos mi poslal.
LKH_Schladming - stará scenerka, snaží se tahat starý objekt bazénu ze zastaralé knihovny SimHeaven
Osobně bych si to spravil ve WEDu, když bych to chtěl moc používat, ale to pro nováčka asi není řešení.
Smazal bych LKH_Schladming z custom sscenery.
U českých nemocnic jsou všechny chyby opravdu díky FlyAgi, kdy hledá objekty v tomto adresáři:
Unable to locate object: FlyAgi_Vegetation/Trees/Broad/Tree_02_12m.obj
OpenSceneryX knihovnu máš jak vidím jako čtyřicátou scenerku
40 Custom Scenery/OpenSceneryX/
Teoreticky by tam měla být i FlyAgi knihovna, ale prakticky to nefunguje.
Nevím kde je chyba - jestli v OpenSceneryX nebo u autora scenerek. Zase osobně bych si to načetl do WEDu a smazal ty chybějící assety ze scenerky. Případně poprosit autora ať tam tu vegetaci předělá na XP12 stromy. U mých scenerek z dob XP11 mám s vegetací v XP12 taky problémy. Nahrazuji to pomalu právě z výchozí Laminar XP12 knihovny.
Jinak už tam máš jen minimální error logy z R2 - kvůli LODům. Nevím jestli máš poslední verzi R2 - tenhle problém podle mě už Jirka spravoval, ale možná ještě u pár objektů přetvává.
Dost chyb hází knihovna RescueX - tu jsem mazal už za dob XP11 - protože je to dělané pro XP10 a i na 11 to blblo. Asety jsou navíc ukradené ze hry Emergency 4 a mají strašně moc polygonů - hasičské auto jich má třeba 980t.
Moje doporučení - u XP12 nestahuj nic co vyloženě není pro XP12. Ono XP11 scenerky můžou být kompatibilní, ale XP12 má tolik změn že je to hodně o štěstí.
Osobně mám zatím jen MisterX knihovnu a svoje vlastní scenerky abych se vyhnul problémům s kompatibilitou. XP12 má dost svých problémů i bez custom scenerek. |
|