Bohužel jsem DLSS 3 v akci v MSFS neviděl, ale projdi si fóra na flightsimulator.com - co jsem tam tak nějak zběžně prošel, tak s DLSS 3 tam už lidi moc problémy na přístrojových panelech (a třeba posouvajících se textech) nemají...
Nicméně, zkusil bych se na to podívat jinak - cokoli, co si něco vymejšlí, nikdy nebude mít stejný obraz (myšleno kvalita), jako vygenerovaný originál. Takže nežádoucí efekty se tam objevit mohou, i když u DLSS 3 už podsttně méně.
I s 3080 (natož s Ti) můžeš mít tolik FPS, že nějaký DLSS v jakékoli podobě nebudeš vůbec řešit. V profilu máš, že máš 10600K (což nevypadá zle) - nedovedu porovnat, ale s 13900K a 3080 (obyčejnou, ne TI) mam v PMDG takovýho FPS, že to omezuju lockem na nějakou tu 1/3 frekvence monitoru - monitor má 144 Hz, at to zbytečně netopí... za letu to má bez locku kolem 80 FPS, na letištích míň (ale pořád to dosahuje hranice zámku), jediná vyjímka je ORBX LKPR, která je v tomhle ohledu solidní zabiják. Tam to jede 20-30.
Takže bych zkusil projít internet, o kolik je s nějakou podobnou grafikou pomalejší 10600K oproti 13900K s 3080 (či 3080Ti) .. a třeba ti vyjde, že 3080 ti bohatě stačí. |
|