LKKV u mě s mým nastavení Grafiky. Řekl bych, že to co řešíš není bug, ale fíčura MSFS. IMHO pokud pominu chybějící 3D trávu a méně detailní mesh, tak ručně dělané letiště v XP11 vypadalo lépe a tak nějak ostřeji než v MSFS. Ono se pod těmi všemi blury ledacos schová. Grafika MSFS je dělaná primárně tak, aby vypadala dobře od 3000ft výš. Jakmile začneš studovat letiště nebo krajinu zblízka, tak asi uvidíš věci co se ti nebudou líbit. Ale to platí i o XP11/12. Tam bylo nešvarem hodně autorů scenerek udělat celou letištní plochu jako jeden polygon a neřešit vůbec azimut textury. Pattern betonových dlaždic např. 45° ke směru pojížděčky je pak celkem rušivý. Ale to nebyl problém simu ale tvůrce. Když si s tím člověk pohrál a místo deseti minut věnoval letištním plochám čtyři dny, vypadaly plochy podstatně jinak. Bohužel v oblasti tvorby letištních ploch je devmod MSFS z hlediska user friendly hodně daleko za WED editorem pro XPL. |
|