FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Zásek po update MSFS 2020 Jeden příspěvek | Celý strom
Zásek po update MSFS 2020   22. 9. 2023 / 18:49
Raymy
Ahoj, mám takový problém. MSFS mám skrze Game Pass akorát teď jsem cca dva měsíce nehrál. Zapnul sem sim, naběhla na mě informace o update (content).

Tady první zádrhel, nepamatovalo si to cestu kde mám nainstalovaný sim a technicky vzato mi to chtělo instalovat evidentně znova celou hru protože to chtělo asi 156gb místa.

Ale ok, vyřešil sem, zadal cestu kde sim mám a najednou voala 650mb +-. Tak sem dal update, stahuje, rozbaluje a potud vše ok.

Jenže nastává moment kdy se načítá hra a když vynechám strašně dlouhý načítání i když to mám na SSD, tak to doběhne na konec a.... nic. Prostě se to tam sekne a dál se nedostanu. Čekal sem skoro půl hodiny a nic. Vypnu, přesunu složku s addonama, vytvořím novou prázdnou, zapnu, nabídne to aktualizaci, zkontroluje to, ale už nic nestahuje a začne načítat a opět stejný scénář - zásek na konci.

Takže neví prosím někdo co s tím? Reinstal se mi moc nechce, ale asi nebude jiné cesty?

Díky za pozornost
 

Zásek po update MSFS 2020   22. 9. 2023 / 18:50
Raymy
tady screen kde přesně se seknu
47223 B / 750 x 436 / Snímek obrazovky 2023-09-22 184639.jpg
 

Zásek po update MSFS 2020   22. 9. 2023 / 19:05
Lukyn
Toto se mi stávalo s MS Store verzi často. Bohužel je to poškozený cloud save. Vyřeší se to tímto

https://flightsimulator.zendesk.com/hc/en-us/articles/4409228619538-How-to-delete-a-cloud-save-on-PC-to-fix-some-loading-issues-or-reset-the-logbook

ale pozor, smaže to logbook, nastavení ve hře a všechny profily ovladačů.

Dalším řešením je pořídit si verzi na steamu, která tím netrpí.
 

Zásek po update MSFS 2020   22. 9. 2023 / 21:56
Raymy
Ajaj, tak to sem slyšet nechtěl. Logbook, nastavení bych ještě přežil, ale znova si nastavovat ovládání... No když se neobjeví nic jiného, tak holt to budu muset udělat. Ale díky
 

Zásek po update MSFS 2020   23. 9. 2023 / 17:51
Lukyn
Bohužel se obávám, že nic jiného nepomůže... Mě se to stávalo dost pravidelně. A to jsem nepoužíval ani mody. Nevím čím to bylo. Ale po tom, co jsem přešel na steam mám klid.

Navíc steam oproti MS má mnoho výhod

1. na cloud save má člověk 100% kontrolu
2. můžu mazat i editovat logbook
3. profily ovladačů si můžete zálohovat, editovat atd
4. klient a jeho aktualizace jsou nekomplikované oproti MS store

Naštěstí na MS store vydali ten cmd příkaz, protože před dvěma lety, kdy se to stávalo mě toto nikde nebylo a po měsíci nelétání, kdy mi to padalo při loadingu a já se ptal na forech(kde to mělo spousta lidí) i na zendesku(a kde mi všichni říkali pořád to samé - odstranit mody(které jsem neměl), resetovat....bla bla) než jsem přišel na to, že musím ve správnou chvíli vytrhnout z PC lan kabel, aby to donutilo MSFS při přístí mstartu na dotaz. zda chci zachovat data na cloudu nebo na PC a kdy to pak začalo fungovat... A to mi na ofiko podpoře říkali, že to není možné, že chyba musí být u mě, když sem je prosil, aby smázli data na cloudu... no a o dva roky později máme od nich ofiko skript...
 

Zásek po update MSFS 2020   23. 9. 2023 / 06:50
Willhelm   
Díky. Taky se mi zdálo, že se mi to v tomto bodě nějak seká a tak jsem smazal cloud save, psychicky připraven přijít o logbook, nastavení a i profily ovladačů (i když tady jsem pravda trochu skřípal zubama).
Stopka v nahrávací obrazovce je výrazně kratší, ale největší překvápko - FSXX si postahoval při novém spuštění asi 10GB dat. Nevím co všechno, ale v sekci Flight training mám teď asi přes dvacet výukových letů - předtím byly dostupné asi jen ty čtyři co tam byly hned po vydání. Takže celkem zajímavý glitch ze strany Asoba s cloud savem.

Další zajímavý glitch mají u helikoptér. Tady je třeba přepnout flight model do Legacy - nastavit realismus na 100% uložit, ukončit FSXX, nahodit FSXX a přepnout flight model zpět na Modern, uložit. (Stačí tohle provést jednou, naštěstí není třeba opakovat po každém spuštění FSXX) Pak se konečně ty dvě default heliny chovají rozumně a asi tak jak by měly. (No teda musel jsem ještě v nastavení os ubrat sensitivity někam k 60%, ale to bude asi u každého ovladače individuální záležitost a na chuti každého soudruha.)

Stran zpomalení díky obsahu community složky - držím stále na minimu - jen esenciální věci kolem ČR - kostely, sila, vysílače, průmyslové objekty a GA letiště, pak LKTB od Pavla Movzera (aerosoft), LKPR od Tailstrike a vše od Flying Partners Slovakia (free i placené), We love VFR region Evropa a dráty elektického vedení. Z knihoven asi jen windy things, animated people a Dave´s 3D people. To vše bylo relativně v klidu - bez nějakého zásadního zpomalení, pak jsem koupil GSX Pro a nainstaloval free live AI traffic přes FBW installer. Tady se mi zdálo, že to začalo kurevsky zasekávat v té loadovací obrazovce. Tipnul jsem viníkem AI traffic a moc a moc modelů a textur. Včera odinstaloval spolu s tím resetem cloud savu a bez efektu, nahrávací zásek tam je furt. Vylučovací metodou tedy viníkem v mém případě bude GSX Pro.
 1x  

Zásek po update MSFS 2020   23. 9. 2023 / 11:00
Radek38
Taky mám MS store verzi a toto se mi, bohudík, nikdy nestalo. Zatím
 

Zásek po update MSFS 2020   24. 9. 2023 / 23:32
Willhelm   
Přihřeju si tady u tebe polívčičku a taky poprosím o rady od těch co v MSFS tráví podstatně více času než já.

- QNH: ATC hlásí v InHg - můžu přepínat jednotky na imperiální, hybridní, metrické ale HPa z něj nedostanu. Co dělám špatně? Kde najdu ten správný přepínač v spletitém systému menu?

- Zajímavá věc, můj VKBsim Gladiator MkII měl před resetem cloud save obrázek s čísly tlačítek, po stisknutí se hezky vizualizovaly rozsvícením. Celý Joy měl solidní startovní profil pro GA éra. Po resetu není ani obrázek, ani profil. Zkoušel jsem aktualizovat FW na poslední verzi, ale FSXX ho pořád má bez obrázku i bez přiřazených funkcí - po manuálním přiřazení vizalizuje jen funkce tlačítek, osy zůstávají vždy v plné výchylce.
Honeycomb berany a Happyho Pedále jsou bez problémů. Tenhle Joystick mimochodem už čtyřikrát změnil brand. Nejprve to byl Ravecore Javellin, Pak VKBSim Gladiator MkII a teď je to Cobra V6 https://flashfire.tw/en/items/8b0eea a zároveň FR-Tec Raptor Mach 2 https://www.originalky.cz/fr-tec-flight-stick-raptor-mach-2-pc-p196825/

- Jsem sám komu blbne content manager? - Vyberu balíčky a ukáže mi, že bude stahovat 13,6GB - samotný download pak má 3,6 GB. Analogicky pak 12,1GB je 2,1GB atd. Systém downloadu u FSXX mi mimochodem přijde hodně ujetý - aby jel z enginu hry a vytěžoval na 100% nejen internetové připojení, ale zároveň si u toho přitopil grafikou na 80% výkonu to mi od hry, která se tváří zeleně a v posledních updatech přidala do simulace strojů parametr virtuální produkce CO2, přijde dost pokrytecké. Byl by pro tak velké studio problém udělat nenáročného download klienta ve stylu XPL, DCS apod.?

- Je nějaká cesta jak se u nově nainstalovaného kontentu z World Updates zbavit hromadně všech těch NEW žlutých vykřičníků na World Map bez toho, aby je člověk musel v simulaci obletět a obkoukat?

- Je nějaká cesta jak ovlinit prioritu nahrávaných scenerek jinak než v dev modu? (Znalci XPL vědí jak jednoduché to bylo pomocí custom_scenery.ini a případně správným dodržením názvové konvence.)

Osobní povzdech nad tím, že jsem to před lety pořídil na MS Store - jak studuju různé návody tak ze všech tří verzí je ta z MS Store nejcypatější - s nejkomplikovanější cestou k souborům, neexistující správy cloud save (na rozdíl od Steam verze, u krabicovky jsem se nedočetl jak má tohle ona), nemožnosti uložit si profily ovladačů atd.

Časem asi budu přicházet na další drobnosti, tak to chci valit pod jednu větev. Snad z toho bude užitečnější baobab v původním duchu tohoto fóra než sousední aktuální souboj dvou demagogických proudů v Dny NATO topicu. Zlatý prciny a časy kdy jsme se hádali jestli P3D nebo XP10 apod.
 

Zásek po update MSFS 2020   25. 9. 2023 / 00:16
Tragédie v JRD
k bodu 3 - ono se tam micha informace o tom, jak je velky addon po instalaci, a kolik se cca stahne. pokud jde o updaty, tak ty tomkomplikuji jeste vic, protoze tam muze stahovat jen rozdilovy patch. to je to klasicke to neni bug, ale ficura

jinak mam asi kliku steam verzi jsem opustil, a koupil storovou … a nastesti (musim zaklepat) funguje bez problemu… tak snad to i zustane
 

Zásek po update MSFS 2020   25. 9. 2023 / 05:18
Willhelm   
Tak s fíčurou se asi bude dát žít, kdyby hlásil stáhnu 1,3GB a tahal by 15GB to by bylo horší. Vzhledem k tomu jak někdo bujuje s místem na disku je to asi logičtější ukazovat ve velikosti na disku než ve velikosti downloadu...

S verzema - jsem zastáncem cesty nejmenšího odporu, takže DCS mám přímo od ED, XPL od LR atd. U MSFS jsem taky myslel, že Store verze bude bez komplikací typu XPL ze Steamu - Např. že Steam na rozdíl od nativního LR installeru neumí rozdílovou aktualizaci a tak stahuje vše znovu i když má v podstatě data na disku - to mi teď o víkendu v praxi ukazoval Jazan - zkoušel jsem přes vzdálenou pomoc všechny obvyklé fígle - ale XPL data co na disku má zůstávají pro Steam neviditelné.

U Store verze mě asi nejvíce štve nemožnost zálohy profilů ovladačů, které Store verze má v cloudovém souboru nad kterým uživatel nemá kontrolu. Super věc pro lidi hrající na Gamepadu a jiných zařízeních s podporou. Ale hrozím se toho jak budu zkoušet připojovat svou helisesli s Virpiláckými ovladači a mapovat ty dvě desítky os a osmadesát tlačítek v tom humpoláckém rozhraní MSFS (aspoň tedy v porovnání s XPL, mapování v DCS taky nebyla žádná brnkačka a více jak půl dne na to padlo - bohužel po každém update Virpiláckého firmware je to třeba mapovat v DCS znova, protože DCS to najednou vidí jako nový HW).

 

Zásek po update MSFS 2020   25. 9. 2023 / 06:42
xWing   
Trochu OFF Topic, tak sorry

Steam na rozdíl od nativního LR installeru neumí rozdílovou aktualizaci a tak stahuje vše znovu i když má v podstatě data na disku - to mi teď o víkendu v praxi ukazoval Jazan

Tomu nerozumiem. Na STEAMe mam XP12 od prvej verzie a vzdy ked prisla aktualizacia, tak sa stiahli len akktualizovane subory radavo desiatky MB dat, nikdy cely XP12.
Jedine co viem, ked sa raz tahalo nielkolko GB dat, bola aktualizacia ''Global Scenery''
Takze nerozumiem, co tam Jazan blbol.
 

Zásek po update MSFS 2020   25. 9. 2023 / 09:05
Willhelm   
Hele taky jsem na to čuměl jak tele na nové vrata, ale to vypadalo jako by Steam ty data na disku úplně ignoroval. Přitom on tam měl komplet XP11 adresář včetně exáčů - když jsem ho ale spustil z průzkumníka, tak to otevřelo Steam a zahájilo novou instalaci. Jako fakt nějaká anomálie, ale je to pro Jazana v podstatě impulz kapitolu XPL uzavřít. To už je teď fakt offtopic. Já třeba XP12 přetáhl ze starého PC na nové a spustil exe a on po mě jen chtěl e-mail nákupu a sériové číslo a šlapal, bez jakéhokoliv dalšího stahování dat.
 

Zásek po update MSFS 2020   25. 9. 2023 / 09:20
xWing   
Ak si to Jazan precita, tu je vseobecna info.
Ak viem, ze mam hru z minulosti nainstalovanu na nejakom disku, tak na STEAMe staci zadat adresar, kde mam tu hru a STEAM urobi verifikaciu suborov a ak nebude zhoda, dotiahne chybajuce alebo aktualnejsie subory, urcite ne celu hru od znova.
 

Zásek po update MSFS 2020   25. 9. 2023 / 09:53
Willhelm   
Ano to jsem právě zkoušel, protože mám 100% stejnou zkušenost se svými Steam hrami. Fakt to z nějakého důvodu nefungovalo, on ty data ignoroval. Samozřejmě není to můj počítač, takže nevím jaké tam mohly být další faktory, jestli se složka nějak nepřesunovala - nedostala read only apod. Ale do detailů jsme nešli, účelem bylo probraz shadery v Blenderu. Jsem teď docela napnutý jestli se mu podaří animaci vody z Blenderu dělanou pomocí shaderů dostat do MSFS. Já tipuju, že to nepůjde a bude třeba použít MSFS polygon, kterému se ve vlastnostech prdne některý z MSFS nativních shaderů vody. Ale pak mě Jarda nalomil, protože když jsem viděl co všechno už z Blenderu dokázal do MSFS dostat a funguje to, a moje hlava roky uvězněná v kleci striktních XPL pravidel pro tvorbu scenerek mi říkala, že tohle nepůjde...

Včera se mi povedlo do MSFS dostat svou první vlastní scenerku - můj poslední výtvor do XP11, který jsem chtěl dokončit v XP12 mám jako tutoriálový projekt pro výuku tvorby do MSFS. Jako klasický rozpol mezi dvěma světy. LR by se měl co učit od Asoba a Asobo naopak od Laminaru, prospělo by to oběma platformám. Ale musím smeknout před Michaelem z LR, protože WED je v podstatě one man show a kam to za 4 roky péče dotáhl z user friendly hlediska, je vážně neskutečné. Asobo má o stovky procent větší zdroje a u věcí jako přístup do knihoven, objekty bez náhledů (pro začínající tvůrce epic fail) neohrabanou editaci polygonů a další drobnosti, budu asi ještě dlouho skřípat zubama a vzpomínat na WED. Nicméně momentální návrat k WEDu by se bez skřípání zuby taky neobešel, lokální terraforming záklaního meshe WYSIWYG metodou bez nutnosti používat meshremexe nebo externí nástroje, změny měřítka objektů atd. na to se zvykne rychle.
 

Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ