| | | FPS - MSFS 3. 9. 2023 / 16:45 | |
| | Ahoj,
můžete prosím poradit co z tohoto nastavení může ještě efektivně při snížení vylepšit FPS? Děkuji moc za pomoc |
| |
|
| | | FPS - MSFS 3. 9. 2023 / 16:58 | |
| | Zacni opacne.
Daj vsetko na LOW, ci sa vylepsilo FPS.
Ale na tom screene neni nic, co by nejako pomohlo.
Viac by som sa venoval Terrain LOD a Objects LOD.
|
| |
|
| | | FPS - MSFS 3. 9. 2023 / 20:00 | |
| | vypnout AI traffic a Multiplayer |
| |
|
| | | | FPS - MSFS 3. 9. 2023 / 20:03 | |
| | | |
|
| | | | | FPS - MSFS 3. 9. 2023 / 20:42 | |
| | To bude dost hnus Navíc se to projevuje jen tam, kde zrovna fotogrametrie je. |
| |
|
| | | | | | FPS - MSFS 3. 9. 2023 / 21:03 | |
| | By si sa divil, ale ani ne.
Taky New York bez fotogrametrie mi pripada ovela krajsi a uhladenejsi narozdiel od papierovych budov
|
| |
|
| | | | | | | FPS - MSFS 3. 9. 2023 / 21:07 | |
| | Fakt? To snad ne Vždyť je to hnus, bakelitové nereálné budovy. Samozřejmě nesmíš se snažit létat přímo mezi mrakodrapy, ale dejme tomu 300m nad nimi už je to uplně na pohodu, mnohem lepší, než ty generické kostky. Třeba u nás Praha a Brno si už nedokážu představit, jako to bylo před WU14, vracet bych se rozhodně nechtěl |
| |
|
| | | | | | | | FPS - MSFS 3. 9. 2023 / 22:13 | |
| | Dovolil bych si souhlasit s xwingem ... hajzlpapíráky (nějaqk podobně to pojmenoval tuším william, takže si s dovolením pújčuji) je dost specifická věc.
Smysl (pozitivní) to má jen pro lety v dost specifickém rozmezí výšek (a to toto rozmezí je dost malé). při letu níž je to šeredné a při letu výš není viditelného rozdílu mezi AI autogenem (který je mnohem méně náročný, než hajzlpapíráky). |
| |
|
|