Nechcem do nikoho rýpať ani niekoho obhajovať.
Taktiež netuším čo bolo na pozadí testovania Aerovky.
No za seba môžem povedať toľko, že testovanie scenérií je 3 fázové. V prevej fáze Microsoft Marketplace tím preverí po legislatívnej stránke všetky náležitosti a základnú funkčnosť.
Druhá fáza je v mojej réžii. Teda developer si podľa check listu overí funkčnosť a dalšie záležitosti.
Tretia finálna fáza je opäť v réžii Microsoftu.
Následne uvoľnenie na Marketplace.
Mne sa napríklad stalo, že na prelome developer updatu som musel niekoľkokrát exportovať scenériu Košíc do rôznych verzií. Najprv do verzie, ktorú mali všetci nainštalovanú. Potom v beta verzii, ktorá nebola uvoľnená. A potom znova do pôvodnej verzie. Vraj s tým mali v MS nejaké problémy.
Takže kto vie čo bolo na pozadí testovania keď sa vydával veľký balík WU14.
Či to samotný MS team nejak neopomenul ten efekt. Aerovka mohla byť navrhnutá pre nejaký efekt ( tráva ) a pri samotnom vydaní WU14 mohol byť tento efekt nativne zmenený, no tvorcovi Aerovky akosi nedali z MS vedieť.
Vôbec by som sa nečudoval keby to tak bolo.
Ja už ani nepočítam koľko krát som musel exportovať pre MS Marketplace tím naše už hotové scenérie ( niektoré už dávno v predaji ) do rôznych verzií, lebo im to tam spôsobovalo furt nejaké problémy...
Boli to desiatky exportov a pritom máme zatiaľ len 4 payware scenérie
Chápem rozladenie zákazníka, keď si kúpi produkt s chybou / chybami. Ale pokúste sa myslieť aj na to, že svet SW je hotový blázninec a môže sa prihodiť banálna vec o ktorej ste ani nevedeli a Váš produkt je rázom pri vydaní s chybou. Dôležité je, že sa tvorca ozval, chybu odstránil a aktualizácia je na ceste.
Tu ešte podotknem, že každá aktualizácia opäť podlieha procesom schvaľovania a testovania.
Nie je to hneď. MS Marketplace vydáva nové produkty aj aktualizácia ( aspoň scenérií ) vždy vo štvrtok.
Martin, FPS
|
|