FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 30. 10. 2024, svátek má Tadeáš Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Několik dotazů MSFS amatéra Jeden příspěvek | Celý strom
Několik dotazů MSFS amatéra   2. 5. 2023 / 13:48
biblbrox   
Zdravím pánové.
Měl bych několik otázek na zkušené matadory MSFS.
Otázky radši očísluju, aby v tom byl pořádek.

1. V nastavení ovladačů jsem si nastavil jeden profil pro letadla, druhý pro vrtulníky. Dají se nějak přiřadit vytvořené profily ke stávajícím strojům, abych nemusel ručně přepínat mezi profily kdykoliv budu přesedat z heli do GA a naopak?

2. Je možnost cold and dark i když se spawnuju na dráze? Některá malá letiště totiž mají jenom dráhu a nějak jsem nenašel možnost, jak v takovém případě nemít po načtení nahozeno.

3. Ty rozmazaný budíky jsou normální stav, nebo mám něco blbě? Zkoušel jsem nastavit všechno možný, někdy se to zhorší, někdy trochu zlepší, ale ostrého zobrazení kokpitu jako v jiných simulátorech prostě nemůžu dosáhnout. Grafiku mám 3080, ovladače poslední, takže v HW bych problém neviděl.

 

Několik dotazů MSFS amatéra   2. 5. 2023 / 15:38
Tragédie v JRD
k bodu (3) - ty máš zaplé DLSS, že? pak se toho nezbavíš, a budíky budou lehounce mázlé, už z principu.

jen pro ověření, zkus TAA... pak by měly být jak břižva.
 

Několik dotazů MSFS amatéra   2. 5. 2023 / 17:43
biblbrox   
Při DLSS to bylo jednoznačně nejhorší, ale ideální ostrý stav jsem nenašel nikde přičemž tohle nastavení vyhlazování jsem několikrát prošel tam a zpět.
Dnes nebudu u PC, takže to nevyzkouším, ale ještě se konkrétně na TAA zkusím zaměřit.
Díky
 

Několik dotazů MSFS amatéra   3. 5. 2023 / 07:49
MV
Mně se též nejlépe osvědčilo, co se ostrosti týče, TAA.
 

Několik dotazů MSFS amatéra   3. 5. 2023 / 18:40
lulinak
tvoe co je břižva.....?
 

Několik dotazů MSFS amatéra   3. 5. 2023 / 20:21
Tragédie v JRD
to se ani radeji neptej
 

Několik dotazů MSFS amatéra   2. 5. 2023 / 15:54
tvojplaton   
1. Priamo v MSFS to nejde. Ja mám profily urobené cez FSUIPC a tam nemusím nič prepínať.

2. Nie.
 

Několik dotazů MSFS amatéra   2. 5. 2023 / 17:43
biblbrox   
Hmm, moc jsi mě nepotěšil, ale i tak díky za odpověď
 

Několik dotazů MSFS amatéra   2. 5. 2023 / 22:37
tvojplaton   
Čo sa týka toho bodu 2, tak pokiaľ to nie je úplne osamotené letisko, tak sa môžeš spawnuť na stojánke nejakého najbližšieho letiska a pomocou slew módu sa presunúť na požadované miesto. Iná možnosť zatiaľ asi nie je...:/
 

Několik dotazů MSFS amatéra   3. 5. 2023 / 11:18
simulatorak
treba vzdy pouzivat TAA, zbytok je pouzitelny.
a anisotropic filtering nastavit priamo v nvidia control panel nie v MSFS, tam priamo v msfs to dava slabe az zle vysledky. Ak je to tymto ze vsetko dalej je rozmazane.
https://en.wikipedia.org/wiki/Anisotropic_filtering#/media/File:Anisotropic_filtering_en.png
 

Několik dotazů MSFS amatéra   3. 5. 2023 / 14:47
newor   
3. V akom rozlíšení to máš?
 

Několik dotazů MSFS amatéra   3. 5. 2023 / 16:01
biblbrox   
Tak jsem se tomu dnes trochu věnoval a nastavil vyhlazování na TAA.
Výsledek je ten, že při podobném nastavení vyhlazování jako v ostatních simulátorech je výsledek +-podobný.
Některé budíky jsou vcelku pěkné už při nastavení Render scaling 100 (výškoměr), jiné jsou pořád trochu mázlé i při Render scaling 200 (rychloměr). Bohužel Render scaling 200 (předpokládám, že se jedná o SSAA 2x) mít nechci, protože lítám na stabilních 60fps s Vsync a při tomto vyhlazování už mnohdy grafická karta 60fps neudrží. Na rozdíl od ostatních simulátorů.
Takže zůstanu u mázlých budíků a Render Scaling 100.

Ještě jsem chtěl sem k textu přiložit porovnávací obrázek, ale byl nechutně rozmazaný a nic by se z něho nedalo poznat. Takže jsem ho dal do screenshotů a zítra ho smažu.


 

Několik dotazů MSFS amatéra   3. 5. 2023 / 17:52
simulatorak
Ale lietas na monitore, nie VR. Vo VR je to rozmazane podla rozlisenia headsetu.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ