| | | MSFS a Addons Linker 7. 2. 2023 / 15:26 | |
| | Zdravím. Pokud v tomto programu zvolím funkci Check Addons, po jejím dokončení zůstanou některé doplňky v levém okně takto podbarvené. Nikde jsem se nedočetl, co to znamená. Nesetkal se s tím někdo? Všechno se jinak zdá, že funguje. |
| |
|
| | | MSFS a Addons Linker 8. 2. 2023 / 06:26 | |
| | To suvisi priamo s vysledkom tej kontroly, cize oznacil addony, ktore pouzivaju subory s rovnakym nazvom a tie mas vypisane na pravej strane. |
| |
|
| | | | MSFS a Addons Linker 8. 2. 2023 / 06:41 | |
| | Ano, vypadá to tak. V dalším okně to zobrazilo složky se stejnými soubory. Na funkci to doufám vliv nemá. Děkuji. |
| |
|
| | | | | MSFS a Addons Linker 8. 2. 2023 / 09:20 | |
| | Myslis ako na funkci rostlinare ? |
| |
|
| | | | | | MSFS a Addons Linker 8. 2. 2023 / 09:35 | |
| | Tak nějak. Ale vážně, jenom mě překvapilo, že se to podbarví až při té kontrole doplňků, potom to podbarvení zase zmizí. Spíše jsem byl zvědavý, proč se tak děje. |
| |
|
| | | | | | | MSFS a Addons Linker 8. 2. 2023 / 10:04 | |
| | Ja hlavne nechapem, preco vobec MSFS vadi, ze addony pouzivaju subory s rovnakym nazvom, ved kazdy je vo svojom adresari.
To by musel mat potom problem aj s kniznicami objektov, ked napr. dve letiska pouzivaju rovnaku kniznicu objektov.
|
| |
|
| | | | | | | | MSFS a Addons Linker 8. 2. 2023 / 13:27 | |
| | Na kontrolu a opravu knižníc slúži funkcia ModelLib Changer a MaterialLibs Changer pod Tools. V oboch prípadoch treba najprv kliknúť na Scan to detect... a potom na Rename... Tým by mala byť zabezpečená plná funkčnosť všetkých doplnkov. |
| |
|
| | | | | | | | MSFS a Addons Linker 8. 2. 2023 / 13:31 | |
| | tak ono to nevadí MSFS... to jen linker pindá, ne? .)
ale on to teoreticky muze byt problem - zda se, ze folder, ve kterym addon je a jak se promítne do MSFSkovýho virtuálního file systemu, neni determinován názvem addonu, ale az jeho adresarovou strukturou.
Treba ostrava z flightsimto se cpe rovnou do scenery\global\scenery, neni tam nidke nejaka vlastni slozka pro tu scenerii, SBRJ z flightsim to dela totez. misto aby meli vlastni adresar v ramci sve struktury, jako ma treba lyon... a pokud by se potkaly dva addony, jejich autori to delaj stejne, a pouzili by stejne jmeno, tak by se ty dva soubory virtualne prekryly. |
| |
|
|