| | | C-172 G1000- funkce APR 21. 8. 2022 / 14:38 | |
| | Převážně jsem preferoval klasické budíky a VFR lítání na ruku. Pokouším se pokořit skleník v Cesně, mám ale problém při přiblížení k letišti. Trasa nastavena v GPS, režim NAV, ale i když mám správně nastavenou frekvenci ILS, zapnutý AP, přepnutý ukazatel kompasu na LOC, stažený plyn, po zapnutí APR se jí nechce zahájit klesání. Kde dělám chybu ??? |
| |
|
| | | C-172 G1000- funkce APR 21. 8. 2022 / 14:53 | |
| | Screen by byl hodně nápomocen |
| |
|
| | | C-172 G1000- funkce APR 21. 8. 2022 / 14:55 | |
| | Ono je to asi jedno, ale pouzivas default GPS alebo ten free mod z marketu NXi ?
Ako pise kolega vyssie, screen a este lepsie video by dost pomohlo.
|
| |
|
| | | C-172 G1000- funkce APR 21. 8. 2022 / 16:21 | |
| | Tipnu moji častou začátečnickou chybu na Garminech, zapomněl jsi přepnout CDI z GPS na VOR/ILS... |
| |
|
| | | | C-172 G1000- funkce APR 21. 8. 2022 / 17:01 | |
| | Upresnenie, miesto toho zeleneho VOR1 by tam malo byt LOC1, ak je ILS v dosahu |
| |
|
| | | | C-172 G1000- funkce APR 21. 8. 2022 / 17:05 | |
| | Mimochodom, z GPS modu sa to prepina automaticky na LOC.
Aspon teda v MSFS som si to vsimol, ked som lietal VFR turu a na letiskach s ILS som si dal obcas ILS priblizenie
V MSFS pouzivam ten free mod NXi. |
| |
|
| | | | | C-172 G1000- funkce APR 21. 8. 2022 / 17:27 | |
| | Mám default Cessnu 172. Po přepnutí spinače APP viz screen se srovná do směru, ale neklesá. |
| |
|
| | | | | | C-172 G1000- funkce APR 21. 8. 2022 / 17:29 | |
| | A nefunguje GS (klesanie) iba na LOC1 ?
Na obrazku je LOC2 |
| |
|
| | | | | | | C-172 G1000- funkce APR 21. 8. 2022 / 18:48 | |
| | Vyzkoušel jsem obě, neklesá. |
| |
|
| | | | | | | | C-172 G1000- funkce APR 21. 8. 2022 / 19:21 | |
| | hmmm .. spouštíš APP mod ve správnou chvíli? mělo by to být mezi IAFem a FAFem.
máš správnou výšku - nejsi moc vysoko? podle toho prvního screenshotu to totiž vůbec nevidí GS (a ani není sestup aktivovaný - GS je bílý místo zeleného) |
| |
|
| | | | | | | | | C-172 G1000- funkce APR 22. 8. 2022 / 06:47 | |
| | Dík, vyzkouším to. Také jsem nenašel informaci o vzdálenosti k lokátoru, zelené GS je pro mně nová informace. Podle mých dosavadních informací by mělo stačit, že je vysilač lokalizován, svítí zeleně LOC. Srovnání do osy dráhy je funkční, vyzkouším to ještě přiblížením v různých výškách. Otázkou je, zda je default G1000 plně funkční, občas na spínače nereaguje. |
| |
|
| | | | | | | | | | C-172 G1000- funkce APR 22. 8. 2022 / 07:34 | |
| | LOC ti zajistuje smerove vedeni. vyskove vedeni ti pak zajistuje GS - pri zachyceni gs ti zezelena.
pokud, chtelo by to screenshot z trosicku drivejsi faze letu, cili chvili nekde pred bodem ff27. |
| |
|
| | | | | | | | | | C-172 G1000- funkce APR 22. 8. 2022 / 08:40 | |
| | Biele GS znamena, ze je pripraveny (armed) na klesanie, ked pretne zostupovy luc.
Zelene GS znamena uz zachyteny zostupovy luc a klesanie.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | C-172 G1000- funkce APR 22. 8. 2022 / 14:39 | |
| | Ahoj kluci.
měli jste oba pravdu. Byl jsem příliš blízko letiště a vysoko, i když to ukazovalo LOC GS nesvítil, nebo byl bílý. Když jsem to vzal z větší vzdálenosti a čekal až je ukazatel GS téměř ve středu, při zapnutí APP začala Cesnička sama klesat až na prah dráhy, stačilo jen regulovat rychlost a přistála sama. Oběma dík. Skleníku přicházím pomalu na chuť i když budíky jsou budíky . |
| |
|
|