| | | OT: Pikoška z histórie - námet na flight trip 25. 6. 2022 / 11:07 | |
| | Světový rekord ve vytrvalostním letu ustanovil Robert Timm a John Cook 7. února 1959. Se svým letounem Cessna 172 (registrační číslo N9172B) vzlétli 4. prosince 1958 z McCarran Airfield v Las Vegas v Nevadě a přistáli na stejném místě po 64 dnech, 22 hodinách, 19 minutách a 5 sekundách letu. Akce byla součástí úsilí o získání finančních prostředků pro Damon Runyon Fond proti rakovině. Pokud vám vrtá hlavou, jak dokázali doplňovat palivo a další nezbytnosti, tak více než 128krát doplnili palivo z jedoucího náklaďáku. Prevzaté z https://www.facebook.com/kabinetcoolkuriozit/ |
| |
|
| | | OT: Pikoška z histórie - námet na flight trip 25. 6. 2022 / 13:06 | |
| | Jen mě tak napadlo, že účet za elektřinu kterou spotřebuje PC na kterém poběží 65 dní některý z flightsimů, bude dnes asi o dost větší než tehdy dělal účet za AVGAS... |
| |
|
| | | | OT: Pikoška z histórie - námet na flight trip 25. 6. 2022 / 13:11 | |
| | To je ten najmensi problem.
Mna zaujima, ako chces nostop letet 65 dni ?
Autopilot ? |
| |
|
| | | | | OT: Pikoška z histórie - námet na flight trip 25. 6. 2022 / 13:16 | |
| | Dva piloti a střídali se? |
| |
|
| | | | | | OT: Pikoška z histórie - námet na flight trip 25. 6. 2022 / 13:29 | |
| | Ja som mal namysli to sedenie pri PC |
| |
|
| | | | | | | OT: Pikoška z histórie - námet na flight trip 25. 6. 2022 / 13:47 | |
| | No dyť jo, sdílená kokpit ne? Dyť to si chtěl přece zkoušet.. |
| |
|
| | | | | | | | OT: Pikoška z histórie - námet na flight trip 25. 6. 2022 / 14:15 | |
| | JJ, chtel.
Mas 65 dni dovolene ? |
| |
|
| | | | | | | | | OT: Pikoška z histórie - námet na flight trip 25. 6. 2022 / 15:29 | |
| | No musíte sehnat alespoň jednoho navíc aby vám popojížděl s tim autem a benzímem jinak to nemá cenu , simů pro náklaďáky je také pár tak to jen sladit dohromady. |
| |
|
| | | | | OT: Pikoška z histórie - námet na flight trip 25. 6. 2022 / 14:03 | |
| | Tak šlo by to, mít 65 dní dovolené. Nejdéle jsem letěl v kuse od pátečnhího odpoledne do nedělního večera.
Ale to bylo s airlinerem který má AP a legy byly kolem 12h, takže se dalo po startu prospat a budík nastavit na očekávaný čas TOD. Ale na těchto dlouhých trasách reálný čas TOD může být klidně +/-1h. Cessna i kdyby byla s autopilotem, by komfort 12h mezi tankováním z náklaďáku nedala.
Jako mě na téhle akci kromě problémů s tankováním celkem donutilo uvažovat také o zásobách jídla a pitné vody na 65dní a hmotnost takového nákladu. Pak je tady taky podružnost s vyměšováním a obecnou hygienou. Koupelnu si sebou asi nevzali. 65 dní v jednom oblečení a prádle. Hmm... |
| |
|
| | | | | | OT: Pikoška z histórie - námet na flight trip 27. 6. 2022 / 23:08 | |
| | Na to posledni me napada co kdysi rikal strejda chovatel koni. Z kovboje to opada. |
| |
|
| | | | | | | OT: Pikoška z histórie - námet na flight trip 28. 6. 2022 / 06:13 | |
| | | |
|
| | | OT: Pikoška z histórie - námet na flight trip 25. 6. 2022 / 14:28 | |
| | | |
|
|