No jo Real pilot testing MSFS, DC-6 apod. to byly videa co měly nejvíce prokliků, což jasně vydláždilo cestu - chceš mít velkou sledovanost, musiš tam dostat, že to je od real pilota.
Výsledky jak píšeš, raději nekoukat v rámci zachování krevního tlaku pod 180/120.
DC-6 je v FSXX zprasená v porovnání s XP11 nebo FSX/P3D verzemi, velká huba RR to svádí na nedostatečnou podporu ze strany Asobo, ale takovou písničku a propagandu razili chvilku i u XPL DC-6 když zdůvodňovali proč nikdy neudělali slíbenou XP11 aktualizaci produktu vydaného na konci XP10 vývojového cyklu. Pak ale velký bratr zapracoval, pečlivě promazal historii a teď se razí, že nikdy XP11 verzi neslíbili, ani o ní neuvažovali a že XPL komunita je pomýlená a toxická, nehodna jejich mistrovských kousků.
Nicméně Aerosoft s jejich CRJ si na Asobo nikdy nestěžovali a neměli potřebu ventilovat každý týden přes svého tiskového mluvčího, jak je vývoj komplexního éra pro FSXX náročný. Podobně Leonardo. CRJ mě moc nebere, ale tu MD-80 taky poočku sleduju a jestli brzy nebude můj volný čas vyčerpán příchodem XP12, je zde vysoká pravděpodobnost, že to bude první placená věc do FSXX, kterou bych byl ochoten vyzkoušet. |
|