| | | Mesto Pardubice 16. 4. 2022 / 12:29 | |
| | | |
|
| | | Mesto Pardubice 16. 4. 2022 / 12:55 | |
| | Je i Brno |
| |
|
| | | | Mesto Pardubice 16. 4. 2022 / 12:58 | |
| | Videl som. A nerobí to problém s FPS? A ešte: V tom Brne nie sú zakomponované aj Medlánky? |
| |
|
| | | | | Mesto Pardubice 16. 4. 2022 / 13:05 | |
| | | |
|
| | | | | | Mesto Pardubice 16. 4. 2022 / 13:33 | |
| | Ja viem kde sú Medlánky, aj ich mám. Len či sa to nejako nebije s Brnom... |
| |
|
| | | Mesto Pardubice 16. 4. 2022 / 16:31 | |
| | To je zasa jeden z tych vytvorov zo zemiakovych objektov ? |
| |
|
| | | | Mesto Pardubice 16. 4. 2022 / 16:41 | |
| | To neviem, na obrázkoch to vypadá dobre ale nainštalované to zatiaľ nemám.
Ale urobil som pokus a napísal som tvorcovi, či neurobí aj nejaké slovenské mestá, napr.: Zvolen, alebo Martin. Pravdupovediac odpoveď som ani nečakal, ale prišla obratom:
Dear Jozef!
No problem with your English, we speak the same (google) dialect! I would love to make ZVOLEN and MARTIN (just because we are of a similar age) - but unfortunately none of them are on Google Maps in 3D
I'm sorry ...
Have a nice day, many successful landings:
Imre Solti |
| |
|
| | | | | Mesto Pardubice 16. 4. 2022 / 16:53 | |
| | Jo, su to zemiakove objekty.
A ako pise ten chlapik, tak naozaj Google nema 3D objekty Martina ani Zvolena.
Inak ake mesta maju 3D objekty si zistis lahko cez google earth.
Ale na Slovensku ma 3D asi len Bratislava. |
| |
|
| | | | | | Mesto Pardubice 16. 4. 2022 / 16:59 | |
| | | |
|
| | | | Mesto Pardubice 17. 4. 2022 / 18:42 | |
| | Petře ty zemiakové objekty jsem vyzkoušel v Brně a až na ty stromy to nevypadá špatně. Budovy sedí perrfektně, pokles FPS minimální viz screen nad divadlem, v pozadí Petrov. |
| |
|
| | | | | Mesto Pardubice 17. 4. 2022 / 19:56 | |
| | Skus sa k nejakej budove priblizit na par metrov a pochopis vyznam ''zemiakove'' |
| |
|
| | | | | | Mesto Pardubice a Brno od stejného autora 18. 4. 2022 / 09:18 | |
| | To chápu, ale z výšky nad 1000 stop to docela jde, nenašel jsem výrazně deformovaný objekt. Překrývají se ale LKCM, víš jak nastavit prioritu? |
| |
|
|