Předně se snaž synchronizovat FPS s FPS videa. Příklad, natáčíš video v 60 FPS? Pak měj ideálně 60FPS ve hře, případně její celé násobky, tzn 60/120/180 ...
V případě MSFS pak spíše lockuj na 30FPS a natáček 30FPS, popřípadě 60FPS, byť to ztratí význam.
Toto bývá nejčastější problém, proč nahrané video nepůsobí plynule, bez synchronizace videa a hry nezachycuje pravidelně snímky.
Samozřejmě problém může být i jinde.
Pokud chceš mít zachytávání obrazovky co nejvíce pod kontrolou, nainstaluj si nějaký rozumný SW. V případě NV karty sice je NV Experience, ale fakticky nic extra neumí. Lepší bude například OBS Studio nebo Streamlabs OBS. Tam můžeš poměrně přesně nastavit kvalitu videa, audia, vybrakt konkrétní encodéry, dokonce lze pro encoding videa použít nejen NVENC ale i CUDA, pokud tvá grafika má prostor. Pokud máš Intel CPU 11. nebo 12: generace a máš ho s grafickou kartou, pak není od věci využít QuickSync. Mimochodem od 11. generace Intel grafiky v případě HEVC podporují více formátů. Dokonce Ani RTX3090Ti neumí decode ani encode například HEVC 12-bit 444, kdežto Intel grafika v Pentiu ano. |
|