Jen říkám že X-Plane má možnost mít otevřených více oken a každé může mít odlišný úhel kamery nebo i zcela odlišný pohled.
Tudíž, když použiješ více monitorů nebo nějaký širší monitor (hlavně ty super ultrawide 32:9) po stranách dochází k distorzi obrazu, v podstatě efekt rybího oka. MSFS nepodporuje více pohledů ani multi view.
Snažil jsem se narznačit výhody/nevýhody. U single monitoru (ať fyzického nebo virtuálního přes surroud či eyefinity) je výhodou výkonm, nevýhoda zkreslení perspetivy při velkém FoW. U více pohledů pokud to nepoužívá multi view rendering, což žádný mě známý letecký sim nepoužívá, je vysoký nárok na výkon grafické karty a procesoru.
Jinak tady máš srovnání jaké rozdíly ve výhledu máš u jednoho 16:9 monitoru vs 3x monitor vs super ultrawide. https://www.youtube.com/watch?v=8BNftyf9HL0
On už ten super ultrawide ti umí udělat výhled minimálně na jednu stranu, takže třeba při downwind leg můžeš vidět runway v okně.
Ale ten trackir je takové asi nejpohodlnější ovládání kamery, ale osobně jsem s tím měl problém pokud jsem neseděl aspoň před 40 obrazovkou. U malého minitoru je problém abys měl nějakou preciznost pohybu, tak musíš natočit hlavou už poměrně hodně a na monitor začánáš pošilhávat... |
|