Tož asi jsi měl pravdu s těma bržděnýma kolečkama. Ty nožky mi úplně neplní funkci co jsem chtěl. Defaultní ITEMácké koncovky osmičkových profilů se mi na plovoučce chovají doslova jako kluzáky, bez náznaku nějaké frikce.
Můj záměr, aby to sedělo na zemi jak přibité se tedy nepovedl zcela na 100%.
Nicméně po namontování sedadla, jak to dostalo nějakou hmotnost se ta neskutečná klouzavost částečně vytratila. Dneska už jsem v tom seděl, i když HW zatím jen přitáhnutý stolařskýma svěrkama.
Zítra odpoledne ještě odměřit a vyvrtat 16 děr do spárovek, přitáhnout to k rámu a ověřit dneska odhadnuté pozice ukotvení HW prvků než to zavrutuju, nebo přišroubuju.
Jsem rád za to automobilové stavitelné sedadlo. Nastupuje se do toho jako do heliny - pravýma dveřma na sedadlo v zadní poloze a to pak přišoupnout dopředu. Myslím, že se s ním za provozu nehýbalo tolik co s ním najezdím a nahýbám já za první rok. A nákladově jsem furt pod cenou levnější kancelářské židle bez područek. V Renault servisu se mi dnes smáli, že se v mém případě vůbec nediví, že jsem sháněl pro domácí kokpit zrovna sedadlo z Renaultu. (Mám od nich už 4. auto) a s jejich nářadím to měli odstrojené za pár minut, momenťákem dotažený a zalepený šroub držáku bezpečnostního pásu na kterém jsem málem doma zlomil ráčnu, urvali jedním šikovným grifem jejich o něco delší ráčnou než mám já. |
|