FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 27. 9. 2024, svátek má Jonáš Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Rozhození textur Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozhození textur - EDITED   23. 5. 2005 / 09:51
Jennik   
Je to grafikou, taky se mi to stavalo ale u uplne jiny hry. Je to zpusobene nejakym chybnym mipmapingem, vsadim se, ze zblizka je to OK, pak ti to ve vetsi vzdalenosti problikne na tenhle hnus a uplne daleko zase zpet.
Karta je nastavena na nejakou nestastnou kombinaci vlastnosti mipmaping a texture quality. Jeste mrkni na filtrovani textur, pripadne antialiazing. Chce to zkouset ruzne kombinace a doberes se napravy. Me tohle delal Radeon 8500 nezavisle na ovladacich, ted u X300 tyhle problemy nemam.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ