Poměrně banálních důvodů, proč k tomu mohlo dojít, je spousta. Třeba technický přelet s nějakou závadou, který neumožňuje letět výše a/nebo rychleji. Typickým příkladem je poškozený potah přetlakovaného letadla. Ale takových příčin může být nespočetně.
Hele já takovýchto nestandardních letů letěl nespočetně. Třeba jednou nám naplnili éro na delší linku, cca 6h. Pak mělo závadu, a po opravě ho nasadili na tříhodinovej let. S palivem, který už bylo na palubě, se sice dalo odstartovat, ale byli bychom tuze těžcí na přistání. Odsát jen tak nejde. Vypouštění za letu ten typ nemá. Jediná možnost byla spálit to v luftě. Takže místo hladiny 360 jsme lětěli asi 240 a protože ani to nestačilo, letěli jsme cik - cak, jako plachetnice proti větru, abychom přidali alespoň jednu hodinu. Ano, nebyl to zrovna nejekonomičtější a nejekologičtější let, Gréto promiň, ale k nějaké konspiraci to fakt mělo daleko. Ovšem jestli nás někdo sledoval na Flight radaru, tak chápu, že jsme působili jako typický chemtrailsový letoun.
A takhle bych mohl pokračovat několik hodin jen při popisování podobných letů, které jsem za těch dvacet nebo kolik let zažil (zálety, předváděcí lety, technické přelety), ale nemá to smysl, stejně budeš o své pravdě přesvědčený |
|