| | | Praha MSFS 12. 12. 2021 / 10:50 | |
| | | |
|
| | | Praha MSFS 12. 12. 2021 / 11:46 | |
| | Konečně!!! Hurá... Díky... |
| |
|
| | | Praha MSFS 12. 12. 2021 / 12:47 | |
| | To je googlovska-brambrova ? |
| |
|
| | | | Praha MSFS 12. 12. 2021 / 15:12 | |
| | Jo, ale je to pekne.. Ja mam rad tyto scenerky, vysledny efekt je uzasny.. |
| |
|
| | | | | Praha MSFS 12. 12. 2021 / 15:27 | |
| | A ako su na tom FPS ? Su tiez take uzasne ? |
| |
|
| | | | | | Praha MSFS 12. 12. 2021 / 15:45 | |
| | Co bys chtěl po scenerce, kde má průměrně každá budova 150t. a stromeček 80t. vertexů?
Nicméně před časem jsem narazil na video, kde někdo prezentoval algoritmus, který uměl počet ploch a vertexů u budov podstatně snížit a narovnat geometrii, že to nevypadalo jako pokrčený hajzlpapír. Se stromy si to neporadilo a ty bylo záhodno nějak odmazat. Takže jasně kdo chce si tímhle sim spolehlivě zaneřádí, ale když se v tom někdo bude ještě chvilku vrtat a odstraní ty dva největší problémy těchto modelů derivovaných z fotogrammetrie, mohlo by to být fajn. Podle mě by ale bylo nejlepší kdyby někdo napsal nějaký základní architektonický algoritmus spíše pro ten fotogrametrický modelář, aby už on plival rozumnou geometrii. Prospělo by to i Googlu, Seznamu a dalším kdo to používají.
|
| |
|
| | | | | | | Praha MSFS 12. 12. 2021 / 15:52 | |
| | Napiš to! |
| |
|
| | | | | | | Praha MSFS 12. 12. 2021 / 15:53 | |
| | Hele .. fakt kazdy ten domek má 150 tisíc bodů? není to nějak moc? .) |
| |
|
| | | | | | | | Praha MSFS 12. 12. 2021 / 17:04 | |
| | Před 3/4 rokem jsem ten plugin pro ripování 3D modelů z googlu nebo seznamu zkoušel a byl to fakt masakr. Nejvíce vertexů a ploch bylo ale na vegetaci, s tou se však nedalo nělat nic. U domů šlo slučovat plochy a pak dát clean geometry - a vyčistit příliš blízké vertexy, ale i tak jsem se pod 20t. u jednoho městského domu v Ostravě nedostal. Doporučené maximum pro XPL je okolo 10t. pro pozemní objekt s vysokými detaily např. na letišti... takže jsem pokusy s tímhle vzdal. Další problém tam byl jak to mělo dělané textury - jeden objekt dvacet textur, to se sice dalo řešit pomocí placeného Blender pluginu LillyTexturePacker ale i tak, aby to sim utáhl bez citelné ztráty fps, bylo by s tím pořád hafo práce. |
| |
|
| | | | | | Praha MSFS 12. 12. 2021 / 15:53 | |
| | O tom nepochybuj
ze 40 FPS pád na 7 .. a o se vyplatí
(ale vypadá to hezky ) |
| |
|
| | | | | | | Praha MSFS 12. 12. 2021 / 18:42 | |
| | Dik za test |
| |
|
|