| | Praha MSFS 12. 12. 2021 / 15:45 | |
| | Co bys chtěl po scenerce, kde má průměrně každá budova 150t. a stromeček 80t. vertexů?
Nicméně před časem jsem narazil na video, kde někdo prezentoval algoritmus, který uměl počet ploch a vertexů u budov podstatně snížit a narovnat geometrii, že to nevypadalo jako pokrčený hajzlpapír. Se stromy si to neporadilo a ty bylo záhodno nějak odmazat. Takže jasně kdo chce si tímhle sim spolehlivě zaneřádí, ale když se v tom někdo bude ještě chvilku vrtat a odstraní ty dva největší problémy těchto modelů derivovaných z fotogrammetrie, mohlo by to být fajn. Podle mě by ale bylo nejlepší kdyby někdo napsal nějaký základní architektonický algoritmus spíše pro ten fotogrametrický modelář, aby už on plival rozumnou geometrii. Prospělo by to i Googlu, Seznamu a dalším kdo to používají.
|
| |
|