To zhoupnutí bývá divný, ale je to především kvůli neodhadnutí (přehnání) vychýlení cykliky a následné korekci. Mnohdy taky přehnané, takže se mašina párkrát zhoupne.
Ale v mikrosekundách to fakt není
Druhá možnost je, že například v zatáčce chceš, aby mašina točila prudčeji, tak se jí tam snažíš tlačit.
Jenže ona tam sice čumákem jde, ale nezatočí, protože na ní působí už předtím zmíněné síly, takže ti nezbyde nic jinýho, než povolit a čumák trochu vrátit. Kdybys to neudělal, tak mašinu vlastně skluzem zabrzdíš. Napravováním tohoto taky může dojít k tomu podivnýmu pohupování.
Prostě abych to shrnul, pokud se s tím lítá relativně tak jak má, tak let i k něčemu vypadá.
Pokud s tím lítáš špatně a kvedlání s ovládacími prvky přeháníš, potom to celé vypadá blbě, ale přitom ti toho mašina stejně moc nedovolí.
Je to spíš o získání citu ke konkrétnímu modelu.
Jenomže při závodech, kde se jede o čas, si ten správný cit udrží opravdu jen ti nejlepší.
Což tady z těch 64 účastníků byla odhadem možná tak třetina.
Jinak jak píše Ondra.
Tyhle závody jsou opravdu trochu arkádově laděný, protože mít čistě heli rychlostní závody v simulátoru, který toho s helinama jinak umožňuje poměrně dost, není úplně nejlepší volba.
Navíc nerozděleno na kategorie, takže je předem jasný, že třeba piloti UHček si proti ostatním prostě neškrtnou.
Ideální by byly třeba závody, kde by se lítala kombinace rychlosti, tahání podvěsů, střelby a přesnosti přistání. Prostě vše, co v DCS využiješ. Navíc rozděleno na kategorie.
Třeba někdy příště
Jinak za týden se letí finále a troufnu si říct, že tam už lítání bude k něčemu vypadat, protože postupující umí.
|
|