S tým azda musí mať problém každý normálne rozmýšľajúci človek.
Boeing 757-223, N644AA, Let 77. Mal letieť z Washington Dulles International Airport do Los Angeles International Airport. To je cca 6 hodín letu. Spotreba paliva B757 je cca 724 galónov ( 2.740 litrov ) na hodinu letu. Neviem koľko mali na palube, ale dajme tomu na 8 hodín letu. To je 21.920 litrov kerosinu. Celkovo sa na palubu zmestí cca 43.000 litrov paliva.
Niečo spálil, no po dopade na zem by musel mať na palube ešte dosť na poriadnu šlupku. To nehovorím o veľkej spálenej oblasti od horiaceho paliva. Nejaké trosky niečoho čo pripomína hliník sú na fotkách vidieť, ale či je to naozaj z B757? Boh vie. Mne to tak nepríde. Minimálne krídla by museli zanechať po oboch stranách otvoru nejaké stopy.
A to video z bezpečnostných kamier ( zhruba v polovici článku: https://en.wikipedia.org/wiki/American_Airlines_Flight_77 ) je tiež zaujímavé. Mašina údajne vpálila do steny rýchlosťou cca 830 Km/h. Čiže na videu by to bol okamih. Ale aby nebolo poriadne vydieť stroj dlhý cca 47 metrov a vysoký 13,5 metra?
Tak či onak, je to celé divné. |
|