Ešte to trochu rozviniem pre lepšiu predstavu.
Pri tvorbe letiska v Developer mode postupujem takto.
1.) V MSFS sa nechám načítať napríklad s C152 na to letisko ktoré chcem upraviť.
2.) Cez setings zapnem Developer mode.
3.) Založím si nový projekt. Napríklad to spomínané letisko LZZA.
4.) Po obvode letiska podľa satelitnej predlohy nakreslím polygon a odmažem všetku vegetáciu.
5.) Na stred letiska cez položku pridať letisko pridám nové letisko kde sa nastavuje: ICAO, Názov letiska, Mesto, Krajina a podobne. Ak by som aj napísal iné ICAO ako LZZA povedzme XXZZ, tak sa mi síce v sime zobrazí moje nové letisko XXZZ, no pod ním sa zobrazí LZZA. Takže ICAO LZZA nechám v nastaveniach nového letiska to pôvodné defaultné a ostatné pomením ak je treba.
6.) V tom istom nastavené nového letiska odmažem: RWY, TAXI, Lights, Appron, Start position a podobne.
7.) Nakreslím nové RWY, Taxi a podobne podľa satelitnej predlohy.
8.) Doplním 3D modely budov, ľudí a podobne. Uložím.
V jednoduchosti všetko
Na mieste je otázka. Prečo keď založím nové letisko a dokážem editovať ICAO na napríklad spomínané XXZZ. Odmažem všetky defaultné RWY, Taxi, Approny a podobne defaultného letiska LZZA. Prečo to teda tak neurobiť?
Simple Ak uložím nové letisko pod novým ICAO XXZZ, tak simulátor zobrazí default letisko LZZA so svojimi RWY, Apronmi a podobne ( aj keď som ich pred tým odmazal ) a nad tým všetkým to moje nové XXZZ s novými RWY, Apronmi a podobne.
Podmienka je zatiaľ v SDK nastavená tak, že musíš ponechať defaultné ICAO ( aj keď je nepravdivé ), inak sa ti budú zobrazovať dve letiská cez seba.
Musíš ponechať pôvodné ICAO kvôli odmazaniu defaultných RWY, Taxi, Apronov a podobne. Aby si mohol nakresliť nové. Inak to MSFS berie ako dve letiská aj keď sú na jednom mieste.
Defaultné letiská sú podľa mojich vedomostí na vzdialenom servery ASOBO. A nedajú sa editovať. Dajú sa len prekryť novým letiskom, no podmienka je zachovať pôvodné ICAO.
Snáď som to dobre vysvetli Mám už v sebe pár pív
Martin
|
|