| | | OT: 777 na ledě 6. 10. 2021 / 15:58 | |
| | Nevíte náhodou, jak tlustý led potřebuje k přistání plně naložená 777? |
| |
|
| | | OT: 777 na ledě 6. 10. 2021 / 16:34 | |
| | Ano, tak to vím také úplně přesně. Led tlustý asi ... takhle... - záleží ovšem, čím je plně naložena. Ovšem v úterý stačilo toho ledu vždycky trochu míň! |
| |
|
| | | | OT: 777 na ledě 7. 10. 2021 / 07:53 | |
| | Je super, že to tady je pořád stejný. |
| |
|
| | | OT: 777 na ledě 6. 10. 2021 / 16:53 | |
| | A jak se zahřejou pneumatiky by bylo také zajímavé vědět ? když třeba je -40 , je prostě neuvěřitelné co se musí vše v letecké technice domýšlet. |
| |
|
| | | OT: 777 na ledě 6. 10. 2021 / 17:31 | |
| | Tak si to spočítej ...... |
| |
|
| | | | OT: 777 na ledě 6. 10. 2021 / 18:00 | |
| | A mají tam dusík ? nevidím červené čepičky |
| |
|
| | | OT: 777 na ledě 6. 10. 2021 / 17:31 | |
| | 125,48752 cm |
| |
|
| | | | OT: 777 na ledě 6. 10. 2021 / 17:53 | |
| | | |
|
| | | OT: 777 na ledě 6. 10. 2021 / 18:43 | |
| | Na to se názory odborníků liší.
Naši domácí experti tvrdí, že led musí být tlustý jako prase, ale to bych bral s velkou rezervou, protože u nás neprovozujeme ani jednu 777 a pro etalon bys musel chov prasat na území ČR hledat strojem času.
Soudruzi v Rusku doporučují, aby byl led tlustý jako Chruščov, ale tady je zase problém s tím, že soudruha Chruščova se jim na rozdíl od soudruha Lenina, tak nějak nepodařilo zmumifikovat.
No a prohnilí kapitalisté z Wall Streetu zase trvají na tom, že led musí být tlustý jako šeková knížka Bernarda Madoffa. |
| |
|
| | | | OT: 777 na ledě 6. 10. 2021 / 19:05 | |
| | tak celkom máš pravdu.
Keď zoberieme maximálnu povolenú pristávaciu hmotnosť (max. landing weight) 237t tak vychádza asi nejakých +/- 180 cm. |
| |
|
| | | | | OT: 777 na ledě 6. 10. 2021 / 19:43 | |
| | A co modifikovat podvozek na lyže |
| |
|
| | | | | | OT: 777 na ledě 6. 10. 2021 / 19:44 | |
| | Spíš na brusle! |
| |
|
| | | | | | | OT: 777 na ledě 6. 10. 2021 / 20:10 | |
| | Brusle nebrat - moc kilogramů peří na moc malou plochu = příliš velký nápojový tlak. |
| |
|
| | | | | | | | OT: 777 na ledě 6. 10. 2021 / 20:37 | |
| | presne. Preto v Antartíde napríklad z NZIR lietajú Herculesy s lyžami. Pristávajú tam na ľade. Potom stačí aj menej ako jeden meter. A ešte rozhoduje, či tú dráhu povolí Rus, Kanaďan alebo Amík z Floridy. Každý sa rozhodne pre inú hrúbku. |
| |
|
| | | | OT: 777 na ledě 7. 10. 2021 / 15:07 | |
| | | |
|
| | | OT: 777 na ledě 14. 10. 2021 / 15:59 | |
| | Promiňte, že se vám míchám do odborné debaty, ale myslím, že jeden zcela zásadní prvek pro určení kýženého rozměru nazazněl, a to je co jako má být pod tím ledem. Páč jako jestli voda, tel bych řekl že i Chruščov může být málo. Jako ale jestli jde o vrstvu na betonu, třeba jako kontaminovaná RW, tak pro kladnou odpověď na danou otázku bude stačit i jen souvislá vrstva o tloušťnce infinitezimálně se blížící nule.
|
| |
|
| | | | OT: 777 na ledě 15. 10. 2021 / 00:20 | |
| | Ovšem to pouze za předpokladu, že ten beton není čerstvej. |
| |
|
| | | | | OT: 777 na ledě 15. 10. 2021 / 12:02 | |
| | Ale zase sedat do čerstvého betonu je vážně progresivní metoda jak výrazně zkrátit brzdnou dráhu jakéhokoliv letadla. Proč vlastně už dávno u každého letiště nestojí betonárna a šachta. Horníci co přišli o práci v OKD by mohli ve spodních vrstvách dráhy těžit starý a tvrdý beton, ten by se namlel do nového, dráhy by kontinuálně měly vrstvu mokrého betonu, postupně by usedaly na odtěžený spodek. Kdyby ještě žil Jára De Cimrman, tak už to někde dávno fungovalo... |
| |
|
|