Otázka nastavení počtu snímků za vteřinu je spíš o tom, co je ti příjemné a jaká hodnota fps ti připadá/nepřipadá plynulá.
Zároveň to není pouze o fps, ale taky aby se ve zobrazení nevyskytoval microstuttering (takové to občasné zastavení obrazu na zlomek vteřiny).
Mně třeba připadalo plynulejších zamčených 30fps, protože se tam microstuttering nevyskytoval, než při nezamčených fps, které se pohybovaly např. kolem 50fps, kde se microstuttering vyskytoval.
Proto byl výsledný pocit paradoxně lepší při nižším počtu fps.
Nejsem si jistý, jak je to s načítáním oblasti, ale předpokládám, že se oblast jako taková načítá s dostatečným předstihem už dopředu po velkých čtvercích. Zobrazení objektů bude záležet na použitém LODu a následně, do jaké míry ti je bude schopen počítač zpracovat.
Takže teoreticky ano- čím rychleji a níže bys letěl (vzhledem k množství objektů kolem) potom bys měl mít výkonnější pc, protože by se ti mohlo stát, že počítač prostě objekty nestihne zobrazovat.
Ať mě klidně někdo povolanější opraví či doplní.
Logika je ve výsledku jednoduchá- zobrazení musíš nastavit tak, abys byl spokojen co do výkonu, tak vizuálu |
|