Za mě celkem zklamání. Pro moje vrtulníky možná trochu lepší svět z blízka, ale pořad tam vidím ty pitomý mikrotextury přes hrubou makrotexturu. Stromy se kývou, ok. Budou i v blízkosti pristavajiciho vrtulníku či za letadlem? Pochybuju. Přitom, tohle jsme měli už v Armě… Voda, laik nepozná rozdíl. Chybí ukázka efektů čeření za letadlem či pod vrtulníkem, pravděpodobně nestála za zmínku.
Jediný, co kvituju, jsou trochu lepší stromy a roční období, i když tuším, že s user sceneriemi to nadělá paseku nemluvě o tom, jak se předchozím verzím “dařilo” vystihnout porost a povrch v Evropě.
Achjo. Jakmile se v MFS objeví opravdu seriózně létatelné vrtulníky, bojím se, že mi tohle začne připadat docela nedostatečné. Proč dělají ambientní zvuk mimo letiště, když ho z 99% neuslyšíš, namísto dejme tomu hluku na palubě (pasažéři apod) pri nástupu/výstupu nebo za letu.
Bohužel mi přijde, že zatímco Austin ujíždí na LSD, ale je aspoň dobrej, ostatní se snaží spíš napravovat nedostatky a ještě nějak zmateně, namísto pořádnému vývoji. Jak bylo řečeno, world stream služba třeba od Google by to posunula celkem daleko. Netřeba se pokoušet dohnat dechberoucí grafiku MSF ještě dost nedostatečně. Co hlasové ovládání ATC / copilot / checklist?
Co ta černočerná videa? Vyblitost XPL je legendární a pořád s tím nikdo nemá potřebu něco dělat. |
|